今焦同尋日一樣,,,,,入到去個個集曬隊........咁我咪慢慢行去集隊囉,,,,,,,,,
卡卡""英文變左音樂好開心......因為我唔想一早就見到rainbow,,,,,,>3<
科學,,,,,,,,要present,,,,,我嗰組得6分咋,不過有d 0分啦,,,,,,,,
數學堂,,,,,,,好易咋ma,,,,,,,
細屎堂,,,,,,,,,右係陳賽玲囉,,,,,,,,煩!!!
普通話,,哈哈!!就黎笑死我啦.......
英文堂,,,,,,,,,時間過得仲快過尋,,,,,,,佢唔功課喎,,,,,,,,,嘩!!奇蹟牙.......
冷好人啦你,,,,,,,,扮曬野
放左學即刻去補習班,,,,,,
跟住右學琴,,,,,冇停過,,,唉,,,,,,,,,,,
|