2005 年 10 月 19 日 星期三
今焦唔洗集隊,,,,,,,
好開心,,睇報紙囉..........
上中文兩堂,,,,,,,右講廢話~~>3<"
而家上緊電腦,,,,,,,,,哈哈~~打日記..........不過老師比既,,,,,,,,,P.S我乖乖學生黎架ma!!!
跟住會上兩堂數學,,,,,,,,,,悶字囉~!@
上中屎,,,,,,,,,,芬芬牙,,,,,,,,,好開心~~~
PE都好開心架~~^^