2005 年 10 月 24 日 星期一
今日要覆診牙,,,,,,,,,上午冇番學,,,,好想上音樂tim”>3<
呵呵!~今日個報告都唔錯,兩個月先再覆診,,,,,,,,,好開針^^
下午番到學第一時間搵何健興,,,,,,,,但佢唔係到~!
唉,,,,係教員室見到牙邵,kathy同salu,咁咪行過去囉~~傾左一陣,,,,,,,
上去開locker先,,,,,,原來跟住上我最最最最唔中2的英文同中文~慘@#
呵,,,,今日好似好快就放學lu,,,,,,,番屋企,,,,,,,,開msn同icq啦~冇lu