
有冇聽占星術哇,,?* Stepty唱gA 哇,,佢作D歌詞,,我HO有同感哇`!*時間已証實不相 襯*呢句已最代表到啦,,我打埋歌詞,,係下面哇*
有冇人玩搭羅gA'?*有冇人想玩哇?*上次去書展買左副,,本來已經有一副. ..由於之前果副比條PK整殘左*可惡@-@,,所以買新*如果唔係我會對搭羅再無興趣" @v@
>> 占星術****
仍迷信星座`!,, 今天知道他愛我幾多?*
如何進一步,, 版本真太多`!
答案從來沒結果"
誰人在挑選`誰人又心酸?*
白羊遇到最愛卻一再兜兜轉,,
情願 醉心天蠍也怕太無緣`!
時間耗盡愛戀*,,
明明在計算 為何被識穿?*,
明年預計你與我事情沒法兜圈'!
寧可 無謂一拖再拖我*
時間已証實不相襯. ..太僥倖`!
忽然 發覺越來越未靠近,,
(當然 這個是殘酷教訓`!*)
誰說看星座`!?*可將一切知道會更多,,
忘卻要幫助 公開這結果 _*
刺中病源沒法拖"!
如若要讓愛難道不甘心?*'
分類: 未分類 |