|
|
2009 年 10 月 14 日 星期三 微雨 |
牙sir請食野-v-'  |
分類: 生活之日記 |
今日牙sir請食野[lunch time]
5洗比$$.xD
..bt要比番之前食lunch既$$
bt我同欣都5飽.[].'
食得戈小小野-v-'
成班餓鬼梗xD;]
好似沒食戈野梗xD..
唉...呢排右眼成日眼媚跳....
人地話左眼吉,右眼凶xX;]
唉..都5知搞咩._.'
|
我出爐既時間;> :2009-10-14 06:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ... | 163 | »
|