|
|
好5開♥牙..  |
分類: bY喂蚊? |
0h..-33-
D幾日真係發生左好多事>_________<
FiRsT aBoUt mY 老竇(xX.
莪D幾日真係好5開♥ 囉...莪想DIe+好攰.
bT 2家沒野啦.....@@`
♥♥柑日部左mAmI去搞身分證X*X
因MaMi5見左戈銀包
搞左好落..
好想出街牙!v!
bT沒人同莪出=P
好悶牙..都5知做乜>_____________<!
弓囍牙琳去America...
希望佢會買手信比莪啦`XD
|
我出爐既時間;> :2009-08-06 07:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 163 | »
|