|
|
哈`琴日同YaN出街!)-  |
分類: bY喂蚊? |
哈`哈..T6T
琴日同牙yAn]>v<
出街...A.A
好鬼開 ...Xd
去左MK..@@
牙yAn買左件衫...>3<
牙yAn`勁瘦着得勁令=xd]
跟住,去左新世紀...Q.Q
睇人地定彩虹(XxX
哈哈`好好笑+)好好睇...0.0
跟住去左LF..既夢幻._.
玩左1陣..>xX<
同牙yAn玩左!.!
部5知叫咩既機!_>
同牙yAn玩得超好笑..XD!
死人yAn係梗引莪笑...
搞到莪係梗笑Xd>.<
玩完就番歸=P
     分界線    
釘日莪又去sWiMmING Lo`!
同[檸夢`!..
5知佢去5去...>?<
但有50%係去SwImmInG既...Xd`!

|
我出爐既時間;> :2009-07-23 04:24 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 163 | »
|