|
|
鳴...!  |
分類: bY喂蚊? |
鳴!=X=....
見到[魚]+[家姐]+[欣.]
整個Qz好令...- -'
覺得字已個Qz好染0.0
5知YY= =
整激都好[核凸]+[染]
今日考左PS1.
好難._.5知佢Up乜- -'
今日沒得出街= =!
慘-△-
好悶..5知做乜.
都5知打咩扑=X=
沒哂精神..
莪又想釘肚臍..
又5想釘.)xXx
莪5係驚痛(AaAa`!
尒地話啦--
釘左都睇5到既0v0
哈``!哈```!..
|
我出爐既時間;> :2009-07-14 01:38 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 163 | »
|