vong : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:178769 
●''苦苦堅持' |* 經已沒意思|!*
●*";;;_ 大概 等人也很倦`,,,|★
我 的 資 料

暱稱: ...MS LONELY*]]"
性別: 女
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
中秋節-*
跌打..""
SCHOOl*跌打
UNHAPPY
SCHOOl*CRY
日 誌 分 類
全部 (232)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 232
留言總數: 751
今日人氣: 1
累積人氣: 178769
RSS Feed
2005 年 9 月 16 日  星期五   晴天
跌打..""

中文"100分YEAH"!!
化學..馬SIR..笑爆""
RME..悶..聽歌..爆難聽"""
數學..又勁計數""
英文AE..悶..休息左好耐""正"
放學..去睇跌打..睇完去左M記坐"
勁傾計..傾左好多好多野"
又講下讀咩科..睇時做咩等等""


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 vong 的日誌)


boey1314 於 2006-09-04 04:18 PM 發表:
點樣整個網下面識郁D字字嫁???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



boey1314 於 2006-09-04 03:55 PM 發表:
你個板好令呀...

其實我係想問你少少問題...

點樣先可以整到好似你咁...

邊邊個度就係粉紅色...

可唔可以教下我呀???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



咪咪 於 2005-10-23 11:08 AM 發表:
wu~我係雍萃∼∼有冇msn~add我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



咪咪 於 2005-10-23 08:22 AM 發表:
你住係雍盛架~~我都係喎~~你係邊橦ge??~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

雍華呀-*
Posted at 2005-10-23 09:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hyi路人 於 2005-09-20 05:40 PM 發表:
我想問下呀~我正左個播放器啦~佐係唔識點正係個板既上方呀~可唔可以打d騙馬比我呀~thx...
你個板好粉紅呀~好令呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係<body>個度就打就得喇""
Posted at 2005-09-20 06:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



路人 於 2005-09-18 09:15 AM 發表:
什麼是你的主,名,背景音,播放器?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

<iframe title="你的主页名称-背景音乐播放器-" src="放番你個網址" frameborder="0" width="400" scrolling="no" height="18"></iframe>

應該係咁樣"
Posted at 2005-09-18 10:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀儀* 於 2005-09-17 03:57 PM 發表:
哈佬..我想問呢..你之前咪用SKIN既.."
我有SKIN牙..但吾識點整落去..><"可以科我麻!?
吾該晒..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我個skin都係人地幫我架嫁ja"
Posted at 2005-09-18 12:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



路人 於 2005-09-17 12:37 PM 發表:
我都係唔識不如你help我,我網址:http://blog.qooza.hk/stephanie19,我的player:http://www.fycat.net/player/player.asp?user=stephanie1
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

<iframe title="你的主&#39029;名&#31216;-背景音&#20048;播放器-" src="http://www.fycat.net/player/player.asp?user=stephanie1" frameborder="0" width="400" scrolling="no" height="18"></iframe>
Posted at 2005-09-17 01:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



婷 於 2005-09-17 12:39 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



路人 於 2005-09-16 10:52 PM 發表:
佢話内嵌框架:将以上代码加入到要显示播放器的表格单元格里,框架的宽度要设定好.可以保持默认!
 
點加入到显示播放器的表格单元格里,显示播放器的表格单元格里在where?
 
tell me, pls
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

<iframe title="你的主&#39029;名&#31216;-背景音&#20048;播放器-" src="打番個網址係度就得" frameborder="0" width="400" scrolling="no" height="18"></iframe>
Posted at 2005-09-17 07:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]