【+*◆很想要求 你會三更半夜陪著我°°[]
然而我怕,,我的聲音你已聽得太多`]
*--[[就算你愛上了【她】人,我也單戀你一生
我話過一生一世就係一生一世`'....
絕 不 反 悔,,"
02282006 ..1 1: 5 6..
Diary"
今日因為個qooza佢話唔知咩事,,
所以唔可以上住,,
所以就28號先打了,,
對唔住咁多位,,
其實今日都冇乜事發生,,
你獨唱拎81分,,
仲差4分就可以拎季軍..
慘..
算啦,,
今日咳得仲勁過琴日牙,,
唉..又病""
老公"
我愛你唷"*
我話過一生一世就係一生一世,,
就算係愛上了她人,,
我亦會單戀你一生,,,
我說過要你快樂,,""
你也要記住自己所說過的東西唷*
°*我相信 找不到有比你更好的人 \'*!;,×
◆,;\'.你心裡理想情人是幾分 是否也會有我的份*,,]|
By:緩*
*尊重板權.請勿抄襲
|