| w520216 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2005 年 10 月 2 日 星期日  |
| 30/07 |
分類: 未分類 |
|
今朝11點半先起身!(咁遲..失敗)
不過唔好怪我啦,我琴晚5點幾先訓到呀...
起身之後我就同老豆落街街食野lu∼
留下都冇野好食ge.
但唔食又唔得喎....-.-「無奈」!!
今日夜晚會同契哥食反反唷 ..開心死禾喇∼嘻∼
更係啦..好耐冇見過喇.....
今晚食完反反再講啦!
大家唔好意思牙叨牙呀.......琴晚好夜先番歸,所以今朝先起身~!!
講番琴晚先∼
嘩..第一眼見到契哥,簡直唔敢相信佢就係我ge契哥呀!
佢廋左好多好夕呀..型到爆那...
開心屎禾喇..
佢竟然廋身成功∼仲型左咁多tim!!!
去到食反個到,嘩叫到成桌子都係餸.全部都唔岩我架!
冇乜點食過...
不過都係咁開心,因為我地之後去左B仔唷*
|
|
|
|
|