開心一日唔開心又一日!
今日一早起身之後,就開始玩電腦喇!
之後姑媽打比我叫我番屯門啦,我就問「番去做咩牙?」
佢就話,你留左去先啦!!
我係番屯門的時候打比阿靜,問佢聽日去游水好唔好?
佢話唔喇*我問佢點解?佢話比我聽發燒仲高過琴日牙...*
死啦死啦.佢7月做咩事牙,成日病架-.-''
攪到我好鬼死擔心佢牙...
唔知佢今次又幾時先好番∼
*今日都係冇咩特別野架喇!唔打喇∼
************************************************
最怕肥
最憎姣婆
最鍾意食野
最討厭比人屈
最想去英國留學
最經常做既係諗野
最簡單係要做好自己
最要求自己唔好講大話
最希望可以同自己中2的人一齊
最期望係組織自己既大家庭
最鍾意講既說話係唔關你事呀
最想朋友陪我玩同埋聽我講心事
最喜愛天生有幽默感得意醒目既人
最羡慕人有一個超靚仔超好笑既男友
最憎個d憎我既人係我面前扮好鍾意我
最欣賞一d好易滿足好識珍惜唔自大既人
|