好耐冇打過日記喇,,
宜家日日番學勁慘勁無聊牙,,
日日搞我到,,
唉,,
以前就話好想好想好想番學丫,,
但宜家,,,唉,,
個問題唔係因為好辛苦,,
係因為,,1d個D人..
]
男同女都玩唔埋ge,,
激死我喇,,
佢地係到玩哂分列牙,,
好想好似以前咁牙,,
係一班冇吵架,,男女,,成班都可以一齊玩牙,,
點解佢地要咁樣牙,,
明明係可以男女都玩得埋,,
但點解佢地偏偏唔得喎,,
有咩咁難牙,,
咁樣唔好咩,,
唉,,
你話如果可以番番小學你地話幾好呢,,
好掛住好多人牙,,2個阿哥,,呆哥同一個好鍚我的阿哥,,小學的老師,,老豆,,(唔係親生個個),,小學的所有好好好朋友,,所有同我一齊喊過,,笑過,,的人,,,為我開心過,,為我傷心過,,關心過我的人,,
唉...........................
|