今日本來要番學架,,,
去唔知咩書局,,
但係打風喎,,
激死,,
我8:00起身,,
之後睇電視都未係3號架,,
咁就即刻沖涼牙,,洗頭牙,,個D野啦,,,
搞點哂D野,,
佢係8:40分個時掛3號牙,,
咁張回係寫8點正/8點以前掛3號先唔使番咖嘛,,
咁我米照番囉,,
咁之後去到輕鐡站啦,,
見到3個伊湯中的女學生,,唔識架,,,
佢地話唔使番喎,,
...咁我就唔係唔信佢地,,
之不過我就約左fd係學校等,,'
咁點都要搵埋佢先架,,
咁之後見到佢的時候,,
佢就話見到主席,,
主席話入去點完點就走得,,
..咁係咁無聊的,,入黎做咩丫,,
咁米好無奈咁走囉,,,
我同我Dfd好嬲牙,,
係張回條又唔講清楚,,
衰到死,,
搞到我白行一趟,,
唉,,
番到屋企又冇野做,,
坐左一陣就online啦,,
有勁夕人online牙,,
不過都唔關我事,,
我都唔add佢地,,佢地又唔add我,,,
不過我add左一個人,,
不過個個人十問九唔應,,
同佢傾左唔係好耐,,
我都開始覺得好煩,,,
好想發脾氣,,加上今朝件事,,
之後就冇左同佢傾喇,,
不過佢都off左line啦,,
唉,,
今日好鬼死「倒楣」......
好勀牙,,,><(依家)
|