◆`\'°[\'*就是因為你所說的東西,,我才會愛下去..
你答應我的東西,,一定要做到唷`]
*--[[不管你做任何決定 究竟愛我還是逃避
Sorry我還是不會放棄愛你`\'....
████|[拎得起 放不底]*
012 92006 ..09: 38..
Diary"
各位...
sorry牙,,
因為本日記板主,,
昨夜2點幾先回到家,,
所以就沒有打日記,,
令大家要遲一點才知道我這天發生什麼事情,,
不使之處.敬請原諒!
請番琴日先,,
唉,,
老公仲未番牙,,
悶悶唷"*
琴日要番學唷,,
一番到去,,
因為牙,,【冬茹】佢得罪左牙邊個同牙邊個,,
所以就,,
呵....
佢今日勁賤格,,
咁牙邊個整爛左佢隻鞋嘛,,
之後今天一早就即時告左比牙,,misschan知booo""
賤爆,,
最衰既係,,
佢激嬲左牙,,RACHEL""
所以,,今日不斷地比人啤同串,,,
算,,唔講佢,,
之後放學,,
放學過左「俊宏】,,
搵哥哥攞衫衫著,,
因為好凍凍唷,,
之後去左天盛到飲...酒,,,
之後落左橫洲,,,
去左rachel..
洗完頭,,
去均到
佢換衫,,
之後番過rachel""
之後6點..
Rachel既媽子問我,,
係唔食到食埋飯飯..
咁我就打比我個姑媽..
問佢可唔可以..
佢話得,,
之後8點到,,
再係RACHEL到打tel問姑媽可唔可以去行「花市】,,
佢話得,,
之後就打比阿哥,,同個FD,,
叫佢地出..
之後點知,,
唔知係唔係RACHEL媽子知我想RACHEL去,,
所以就話比佢去一次,,
呵呵呵..*
kai心到爆唷,,
RACHEL媽子車左我番天耀換衫衫,,
之後就去「俊宏」接哥哥,,
之後去西鐡接我個fd子,,
之後就去啦,,
點知去到,,
多人到,,要分批入bo""
所以走左,,
去左【朗屏」食糖水,,
之後送左我個fd走,,
就去買左兩枝酒飲,,
之後就飛的落左「新元朗中心」到換番件衫衫,,,
之後行左一陣,,
諗住去多次花市架,,
點知行左唔係好遠,,
姑媽打電話黎叫我番歸...
之後就番左了,,
°*我相信 找不到有比你更好的人 \'*!;,×
◆,;\'.你心裡理想情人是幾分 是否也會有我的份*,,]|
By:緩*
*尊重板權.請勿抄襲
|