| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-03-28  |
分類: 未分類 |
今日同湯,琪,敏去沙田上堂(frist aid,,)
由9:30上到11:30,,
牙sir教,,
樣衰到嘔囉唔該,,
係咁望過黎我同琪到,,
都唔知咩事!?
緊住食飯,,
差少少冇得食,,
佢叫我地完左第2節先去食,,
白痴,,
係咁就死撚左啦!!~
3個同佢講,,
最後放,,
放得果3個字
食m記,,
食左半個鐘,,
唔撚理佢,,
明明係11:45開始第2節,,
我地就1:00先入番去!!~
個個望住-3-
上到2點半走人,,
早左放^_^
緊住湯同琪就等埋shan黎同佢地行街,,
我就同敏走先,,
牙媽唔比我行街,,
番到新達上左m記買雪糕食,,^^
好食,,
跟住記番左屋企等去畫畫啦,,
|
2009 年 3 月 26 日 星期四  |
2009-03-26  |
分類: 未分類 |
今日,,
都係咁番學同放學,,
比平時悶,,
放左學就去音樂室學手鈴,,
PPG黎幫我地攞[叉],,
緊住就走左,,
譜都唔留番比我地,,
仆佢個街,,
3位師姐教,,
蘇菇好惡丫,,><
驚驚~~
無啦啦PPG打比蘇菇話4點要走,,
4點要鎖門,,
我地梗係話唔理佢嫁啦,,
唔通見到有人都照鎖咩?!
0N撚9~
玩到4點半蘇菇話走先,,
走左,,
緊住琼黎左1齊玩,,
我地玩到5點走人,,
落到樓下見到牙媽,,
就同佢1齊番屋企,,
跟住就去保習,,
番黎食公仔麵當晚餐,,
不過都好過食飯,,
日日食食都食到悶!!~
緊住就打E篇日記啦,, |
整野食,,  |
分類: 未分類 |
今日,,
同平時1樣,,
上完頭6堂食lunch"
叫牙媽買黎比我,,
1黎落雨,,
2黎要上家政準備材料,,
因為整野食,,
食完出左去買糖食!!~
跟住就上家政室,,
打鐘,,
送琼落去+下番去當pf~
之後就社員大會(無聊,,)
去到3點幾,,
番課室,,
放學,,
去家政室整野食,,
整咖哩牛肉批~
整到5點幾,,
走人,,
都幾好食既,,
屌你,,
PPG你好撚0N9丫,,
你個黃樂文好撚有寶咩!?
人地唔幫你又係我唔岩,,
人地同我玩又係我唔岩,,
得曬啦,,
冇野囉,,
好好地睇實你個黃樂文丫,,
唔好比佢同我玩丫,,
如果佢同我玩,,
唔好嘈丫,,
係佢同我玩先嫁!! |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|