| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 19 日 星期四  |
2009-03-19  |
分類: 未分類 |
今日都係咁,,
番學同放學,,
今日放左學之後去左音樂室睇人練手鈐!!~
有:PPG,S0菇,怡,湯,琼
睇睇下自己都想玩,,
就會MISS比個音我玩,,
玩玩下,,
MISS叫我不如入埋去玩,,
是旦,,
咁就入左,,
又3:00練到5:00
不過仲好啦,,
好似慢慢傾PPG D野,,
佢真係好鬼正,,
聽人講話佢1腳踏4船,,
勁,,
不過D人1個都唔中意佢,,=.=
PPG真係慘,,[鄧佢可憐喔!!~]
今日佢無啦啦話我左阻佢做野囉,,
咩事,,
諗住幫佢咋喎,,
唔中意人幫咪算囉,,
下次咪撚洗指意我幫你丫!!{牙鎂~~~@@}
後尾唔幫,,
等佢自己1個做番,,
之後去得,,
係咁講PPG,,
番到屋企就沖涼+去保習,,
番到黎就食飯+打E篇日記,,
聽日玩野戰1天團(美食1天團XDD)
唔知係點嫁呢!!~
|
2009 年 3 月 17 日 星期二  |
2009-03-17  |
分類: 未分類 |
e幾日牙媽都唔比我玩電腦丫,,
搞到我冇得玩,,><
黑人憎><
今日都冇咩野發生丫,,
都係咁樣過日晨,,
依家只可以係學校電腦室到玩電腦,,
慘,,,@@ |
2009 年 3 月 14 日 星期六  |
| 開心~!! |
分類: 未分類 |
今日10:30起身,, 
食早餐+等湯上黎1齊去打波,,
11:20到湯上到黎,,
11:50落去富亨體育館打波(BADMINTON) 
打12點至1點
見到白頭佬@0@(學校教練)
佢問我地做咩唔打波?!
我地冇答佢,,
跟住佢就叫我地星期一要去打波,,
仲留1個場比我地打^^
諗住去,,
又唔洗錢,,!!
做左特級VIP,,XDD
廢事佢又係到嘈,,
跟住就開始打,,
打得好開心哩^^
比之前屎左好多,,
有好多波都接唔到-.-
到1點去左,,
好攰~!!
湯去搵CWING婷練琴,,
我就番上屋企同牙媽1齊去食M記,,
跟住食完就去學畫畫,,(3:30至4:30)
番到黎等保習M!SS上黎,,
保1個鐘,,
保到6:30,,
就沖涼,,食飯,,打B10G喇!!~ |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|