金日我同[[牙婆]]講左話放3"00點幾"!!!佢信牙"]
冇計啦!!我邦[[miss鄺]]整黃子牙"]!!!
哈哈!!!我星一有2個優點牙"開心"]]嘰嘰!!!
嘩!!!我邦[[miss鄺]]整左咁多次黃子"]先得2個優點"]..但係[[魚翅]]佢地邦左[[miss鄺]]整左"唉!!!算
一整就整到3"00正lu"]]點知去到門口"冇啦啦"有人叫咩"<2"矮茄喎!!!>咁我咪see下係冰個lo"
點知一see"原來係[[賴朗]]同[[肥牛牛]]牙"好開針tim"[[賴朗]]問我<你e+去冰冰到"]><我咪話番屋企lo"]>
點知佢地叫我行路喎!!!嘩!!點行牙"]咁熱"不果最後都行左"嘻!!
妖!!!我一路行...一路比佢地串喎!!頂牙"]
好喇!!!送到我去屋企樓下喇!!!佢地叫我去弓圓喎!!!我超大聲話"'妖!!!你等我換埋3先啦!!哈哈!!佢地好冇奈牙"]
我坐左係弓圓差唔多"半粒中"]好冇聊"係咁天佢地2個"講----單車----d野"]
終於走喇!!我睇住佢地玩落樓梯!!!
哈哈!!!冇抄過!!
佢地係咁叫我學單車"!!哈哈"!![[肥牛牛]]佢邦我牙"同[[賴朗]]講!我唔色踏單車!!!好好人tim!!\\\
我見到[[牙豐]]牙"]我問佢可唔可以借部單車比我!!!佢話比牙"]
好好玩牙"]...冇計啦!!!我好耐冇玩過丫麻"]]!!
我玩玩下"[[賴朗]]個牙媽打比佢"叫佢番屋企"]]
咁[[賴朗]]就走左lu..."
得番我同[[肥牛牛]]"我地2個見咁熱"就去左ok"買野飲lu"
點知see到[[張婷]]個細佬喎!!!
咁我同[[肥牛牛]]上左去同佢玩"玩左(踢足球)同(捉2因)"哈哈!!!好白痴牙"!!
好細個咩!!!仲玩d咁ga野"]
佢地一下之間"全部走哂牙"]番屋企
咁我同[[肥牛牛]]係到好冇聊咁"玩(地)(準)喎!!!哈哈!!!我win左牙"]]哈哈!!開針牙"]
我地玩左3"'4個字到"就lu"
超!!!又話8"幾到on喎!!!點知係冇on+"哼!!!吹水">/\<木咀"]
唔打lu.../"留言啦"]!!!
  |