放學的時候和嘉欣...小余...仲有嘉欣個fd""
經常北江某店...
有位男人問"小朋友...有冇玩過電燈籠呀??"
當時是著校服= ="
當然他是賣的人
當時4人 o 到出唔到聲...
男人話"又聾又啞..."
我超火的說~~!!!!
上到天橋也聽到男人說的話的師奶話
"仲乜唔話番佢...e+中學生仲玩電燈籠咩~"
我們唯有說...."著緊校服...都係算啦~~我地f.3邊有人仲會玩-,-"
我忍我忍~~
但係...4個正常人俾人話又聾又啞...
下?!?!
我終於肯整個背景音樂!!!~~~~
完 |