─=☆〝戀﹏Big Bang" FT Island" SHINee" CN BLUE"_[♥]*°||
wMRUNHAPPYw
暱稱: MR.UNHAPPY
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
好久没打~
唔好封塵呀!!!~~
個qooza封塵= ="
2010年最後一日啦~
1226-1229~
文章分類
全部 (239)
100問.... (5)
2AM (1)
韓星~~ (8)
雜~ (4)
Big Bang~ (10)
CN Blue (4)
FT Island~ (1)
MV (10)
SHINee (7)
Teen Top (1)
日常生活... (30)
中學生活... (152)
感情問題~ (4)
未分類 (2)
訪客留言
Zithromax Th... (Chassype)
Unterscheidu... (Chassype)
Colchicine T... (Chassype)
Get Generic ... (Chassype)
Venta De Via... (KennImaste)
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
SHINee Hong Kong 1st...
|BIGBANG HONGKONG FA...
溫流香港首個後援會♥ ...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 239
留言總數: 1954
今日人氣: 3
累積人氣: 14611
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 5 日  星期二   晴天


我終於打1002啦~ 開心 分類: 中學生活...

話說1001唱完k~~~

 

1002晨早6點左右起身~~~

 

 

俾位馮生叫我去打羽毛球= ="

 

 

7點幾去到天瑞~~

我已經好好人咁去左~

有莊維+鄺生~仲有叫我去位人兄= ="

 

 

8點02分維維黎左~

 

聽左個電話講左句"仆你個街"就走左~

 

 

佢走個時係8點3囉= =""""

 

 

9點打完先返黎= ="

 

 

其實我知佢同呀邊個邊個去左食早餐~

仲有琴日唱k我地成班人扮係維維同人sd sms~

好鬼死正~~!!!!!

 

 

 

之後去左食m記~

 

食完去ginza~

再去天體~

冇場= ="""

 

 

之後我自己去左銀座~

 

去完去飲茶~~

 

 

 

 

3點幾4點到去到天西~

等埋思思乖女~

 

馮景搭的士讚好~

 

同乖女等車個時見到miss wong..

帶黑超聽歌~

思思用韓國人方法90度鞠躬同miss wong say hi

 

 

miss wong俾我地嚇親~xd~

點解佢係天水圍落車?!?!

 

 

之後3個人去左屯門市中心~

 

話說打完波後馮景同維維去左碌ling= ="

同埋屯市~~

 

佢又黎多次啦~~

 

 

 

我地去左冒險樂園~~

 

玩到kai哂~

 

個籃球機一係超高...一係超矮~

d波仲要大部份係大陸波= ="

 

之後去玩伽利略工廠~~

 

話說本人玩到跌900個金幣出黎~

成班人過哂黎睇~

 

 

個900跌落黎個下好爽~

被馮景稱我為bug神= ="

其實我係伽行略n世~

 

 

我玩得好勁呀xd~

 

之後carol都黎埋~

 

去玩4人氣塾球~

 

排緊隊有2個男仔問我地一唔一齊~

因為carol同乖女去換錢~

 

我講左句我地4個人~= =

 

 

第一局同馮景pair win左~

我認我太耐冇玩乜都退步哂~廢左好多~

 

第二局好似同乖女玩輸左= ="

 

 

第三局玩同carol一齊 win左~

 

輸左次~

 

 

思思叫頭先個2個男仔估我地幾多歲~

我係18= =

馮景20xd~

思思12..13~~哈哈~不過有個估14= ="

 

 

玩之前有個o靚妹玩個時整親手喊哂口...

佢呀媽超緊張= ="

 

 

 

玩完就走人...

思思返屋企~

我同馮景陪carol去買野= ="

 

 

之後姓氏F字頭個2位人兄..即我同馮景~

 

係到蝦CAROL~

搭搭下車佢嬲去左第三道門到~this is輕鐵

 

 

我話佢一定返黎~

我地唔好望佢就ok~

 

點知真係返左黎~

haha~過黎問我電話xd~~

 

之後再過黎問我個名點打xd~

 

 

有4個女仔上左車~

著哂高跟鞋都唔夠我高= ="

d妝濃到死~

我地話佢地拍鬼片一定會攻荷李活仲攞哂金像獎tim~

 

 

 

 

1002終於完啦~~

我已經將佢簡化左= ="

 

 

 

完啦完啦~

2010 年 10 月 1 日  星期五   晴天


1001唱k去~ 愉快 分類: 中學生活...

 

今日是國慶~

 

多謝國慶...

 

如果唔係冇假放~

 

 

 

今早去了唱k~

 

原先話10個~點知莊生不來...弟弟北上..

 

淨低8個...7男1女定8男我都唔知~

 

 

對我黎講好正~

 

 

 

本人出名遲到10點3才到...約是10點= =

 

 

用很快的速度閒過去-,-

 

係同益商場?!?!

 

路線圖請轉到豪仔blog到睇多謝合作~

 

 

 

個商場已經好有年代feel~

 

點知係咁閒樓梯~仲要係咁轉呀轉~

 

上到去係neway~

 

我懷疑自己開始眼花-,-

 

好心佢整個大大的招牌寫住neway啦佢= =""

 

 

去到唱成5個鐘左右...

 

唱到3點...

 

叫左拉麵..

 

但重點係未食完俾佢執鬼左><

 

8條柚飲7喜~!

 

 

lamlam維維610唱左好少歌..= ="

 

我唱韓文歌~~haruharu+ring ding dong+heartbeat= ="

 

 

不過佢地唱左成粗口歌~

 

我發現原來我地好似冇唱過軒仔d歌~~

 

eason chan!!!!!最多~~

 

 

個個唱少理呀爸high哂= ="

 

好彩現在已經忘記得7788~唔識唱lo~

 

 

 

 

610係咁發膠玩電腦= ="

 

lamlam係到玩ndsl黑白pokemon= ="

 

打到紅電~!!

 

豬豬唱得好肉緊

 

豪仔好似好多都識唱~

 

 

 

原來老婆仔係42號房唱緊~

 

不過佢2點先黎= ="

 

我地3點唱完= ="

 

 

d人一想cut就搶走個搖控器佢haha~~

 

 

最後點左首情歌王係到屈時間!~

 

 

 

當然唱完就去食粉~

 

$12一碗..讚好~

 

豬豬+維維+屎忽痕係咁落辣醬...

 

之後屎忽痕突然唱左句"今天終於知道錯~~"

 

瀨豬又唱埋~

 

610個碗係粉紅色~

 

我係啡色~!!

 

 

食完去左千色玩籃球~~機

 

我輸俾馮景係正常既~

 

輸埋俾維維都係正常既~"

 

籃球隊輸左俾美足XD

 

 

 

之後去買7up飲~

 

買埋bread~<--幫媽買的

 

 

 

番到天水圍去左天瑞睇左一陣美足= ="

 

我是男人~

 

見到j哥XD

 

上面有人丟野落黎~~!!

 

 

 

係元朗打俾呀媽個時聽到好嘈~

 

估呀媽打緊麻雀~

 

點知係呀哥= ="

 

 

 

 

國慶唱國歌!!

 

 

 

 

終於俾我打完10月1....

 

 

其實都唔係好詳細~~

 

 

完啦~~happy~

[101001]SHINee-Hello 開心 分類: SHINee

[101001]SHINee-Hello

 

可愛風閃閃我最中意呀!!!!

2010 年 9 月 30 日  星期四   晴天


SHINee-Hello 開心 分類: SHINee

SHINee - Hello


閃閃新歌讚好呀!!!~~

hello!!~好鬼死中意牛牛個頭^^

0928便服日~~[我很少會在當天打=,=] 愉快 分類: 中學生活...

0928是便服日~

 

著了啡白lovelife返學....


好彩冇同人撞= ="

 

我怕著熱血俾人話-,-

 

 

lunch同馮景維維換鞋著~

 

點解男仔既鞋岩我著~

 

answer:本人鞋號是4字頭-,-40以上~不透露~

 

下午係上music+busf+hist~

d老師冇發現到=,=

 

放學去左青少年計劃同prefect~!!

 

10月要當值啦~~

 

唔好安排我當水運會呀!!!

 

 

我要啦啦-,-