今日是國慶~
多謝國慶...
如果唔係冇假放~
今早去了唱k~
原先話10個~點知莊生不來...弟弟北上..
淨低8個...7男1女定8男我都唔知~
對我黎講好正~
本人出名遲到10點3才到...約是10點= =
用很快的速度閒過去-,-
係同益商場?!?!
路線圖請轉到豪仔blog到睇多謝合作~
個商場已經好有年代feel~
點知係咁閒樓梯~仲要係咁轉呀轉~
上到去係neway~
我懷疑自己開始眼花-,-
好心佢整個大大的招牌寫住neway啦佢= =""
去到唱成5個鐘左右...
唱到3點...
叫左拉麵..
但重點係未食完俾佢執鬼左><
8條柚飲7喜~!
lamlam維維610唱左好少歌..= ="
我唱韓文歌~~haruharu+ring ding dong+heartbeat= ="
不過佢地唱左成粗口歌~
我發現原來我地好似冇唱過軒仔d歌~~
eason chan!!!!!最多~~
個個唱少理呀爸high哂= ="
好彩現在已經忘記得7788~唔識唱lo~
610係咁發膠玩電腦= ="
lamlam係到玩ndsl黑白pokemon= ="
打到紅電~!!
豬豬唱得好肉緊
豪仔好似好多都識唱~
原來老婆仔係42號房唱緊~
不過佢2點先黎= ="
我地3點唱完= ="
d人一想cut就搶走個搖控器佢haha~~
最後點左首情歌王係到屈時間!~
當然唱完就去食粉~
$12一碗..讚好~
豬豬+維維+屎忽痕係咁落辣醬...
之後屎忽痕突然唱左句"今天終於知道錯~~"
瀨豬又唱埋~
610個碗係粉紅色~
我係啡色~!!
食完去左千色玩籃球~~機
我輸俾馮景係正常既~
輸埋俾維維都係正常既~"
籃球隊輸左俾美足XD
之後去買7up飲~
買埋bread~<--幫媽買的
番到天水圍去左天瑞睇左一陣美足= ="
我是男人~
見到j哥XD
上面有人丟野落黎~~!!
係元朗打俾呀媽個時聽到好嘈~
估呀媽打緊麻雀~
點知係呀哥= ="
國慶唱國歌!!
終於俾我打完10月1....
其實都唔係好詳細~~
完啦~~happy~ |