| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 29 日 星期五  |
1027-1029~!``  |
分類: 中學生活... |
1027``
早上連堂快把我殺掉了><><
2堂中文調堂變左1中文1中史..
下午的GEOG和LIBS!~
LIFE.ED~
講BULLY!~
放學去左足毽學會~~
之後去左銀座~
咁岩有著運動衫去左運動場~
見到盧盧同jump:-o!!~
打左jump屁股~不好意思><
我d根出名超硬><
1028``
早上pe堂嘉欣仆親
小心d呀!~
2個一齊整親~
打左2場投球~
= ="
va堂走火警囉囧~
一係pe一係特別室個時~
仲要次次星期4咁滯= ="
你玩呀><><
geog總於有印花~
放左同siu man一齊閒去天瑞打volleyball~
我好廢呀><><
放左hea左陣就返屋企~
呢日真係好鬼死黑仔呀!!!!!!!!!!!!!!
1029```
當埋今日既小息地下就唔洗當啦~
11月當早會同招早~
我唔洗閒咁多樓梯啦XDXD
今日飲左盒黑加侖子~
因為小學成日飲^^
校長個look好鬼死應節~
Halloween~<--打錯請原諒~
放左又去買薯片食~
唔好病呀我~~
突然想聽廣東話歌^^
End完~
|
2010 年 10 月 26 日 星期二  |
星期6至今~~!!  |
分類: 中學生活... |
話說本人星期6是我大姑的孫女生日
(太複雜的關係= ="不過總括而言...
我輩份是比她高的XD)
因星期5剪左頭髮0.0
到e+個頭都係好k-.-
成個頭盔咁-,-
6點3出門口...........
因為我知佢地會超遲食飯~
去左北江食野~
食完就閒過去~翠湖..
次次去都估一定又有2台麻雀...
同1台啤牌~
去到7點...
點知得2台麻雀~
啤牌個台冇左係因為佢地得一個表哥黎左-.-
冇幾耐就去攞pizza~
今次估9點食....
點知係9點3食晚飯= ="
又係有pizza~sushi~carry~
仲有大閘蟹同菜...同埋蒜蓉包...
雞翼腸仔等.....
食到我肥左= =
2塊pizza.2塊蒜蓉包~
仲有拖羅個d><><
有2個cake~
1個係栗子雪糕CAKE....
1個係cheese cake~~
本人最憎的2個蛋糕口味= ="
栗子冇食就要食cheese~
因為冇食俾左份大既我-,-
超流囉-,-
食到得番1..2..啖頂唔順~
我已經頂住架啦~
11點走人...
仍然仲打緊麻雀X2
番到屋企~
我呀媽其實都打緊xd
我1點幾訓呀媽仲未打完~
讚好~~
星期日~
早上去學琴去~
買lunch返去俾呀哥同我食....
下午做功課~
夜晚溫書><><
星期1xdxd
早會完左上返去...
5分鐘內打左第一堂鐘聲~
我親愛的數學堂咁就冇左一堂啦..唉``
2堂chem= =
2堂phy...
重點係我小息當地下....
第一個小息由3樓落去...
完左之後閒上5樓chem .
第二個小息落番去地下...
之後由閒番上4樓..
買lunch又閒番落地下...
買完又閒番上去...
乜野呀-.-
下就2堂eng1堂chin~
eng作文~~
不知到何來的蜂~
在我班房不停徘徊~
本人是不怕的XDXD
我地望住隻野...
無非想dum時間唔想作文...
全對<--周公金句XD
放學係班房做左陣功課~
因為中文堂個時突然間有冷氣xdxd
:-*~
today~~
頭2堂中文= ="
籃球比賽+默成語~~
2堂英文~~
默vocab同對answer~
maths~
圓錐~~
libs~
對answer~
未做報評-,-"
聽日先交xdxd
今日佢超好人...
不如聽日交呀~
佢就話好啦~聽日先交啦~
所以我勁大聲同佢打招呼~
請讚好XDXD
下晝mus~
lunch冇去練choir~
同佢講再見個時講左miss cheng~
haha~
busf~
evergreen sir唔洗帶眼鏡啦~
因為做完激光矯視之後要帶~
好多人都話帶唔帶都係全校最令仔戈個呀sir~!!
hist~
小測-,-
想寫德國搵墨西哥..軍事聯盟~
寫左個德字叫我地停筆~
放學geog補課對作業~~
4點2到走得~
同kayan..小余...j汶..佢地去北江~
過程簡略~
車路企我後面擋風xdxd
end啦~ |

2010 年 10 月 22 日 星期五  |
星期3至今~  |
分類: 中學生活... |
星期3~
中英數2堂連堂的一個早上= ="
下午來個地理跟通識~
真是的~~
通識校長監堂= ="
生活教育課~
讚好~
因為調位!~
我坐第二排囉囧= ="
同思思乖女坐...
呀女後面係老婆XD
我後面係j汶~
超讚好~
但我唔想坐咁前~
之後就坐第5排啦xdxd
同晴晴坐...
左邊係carmen~~
突然間好掛住我地1女7男XDXD
江立lamlam同david叔都係坐理一齊~
我就走左-,-""
放左天體打羽毛球...
星期4~
早會完後的pe~
玩投球同7分鐘,,,
我做了wa~
不錯不錯被老師讚賞~
va"
臭死它XDXD
math校長又黎監堂~
地理環保~
中文~
講番口技~~
最正係"小孩含著乳頭哭~"
中史又powerpoint~
普通話::
miss mak都想8號...
仲要買定4種唔同口味既薯片><><
放學係學校打volleyball~
甲組打friendly~!
打到6點幾...
之後去同siu man佢地去食糖水...
今日冇乜野打...
總括而言其實係唔想打~~
放學去睇戲...
童眼其實冇乜野...
都唔恐怖既~~!!
之後去左剪頭髮~~
好中意咁短!!!!!
完...end~ |
2010 年 10 月 19 日 星期二  |
星期2~  |
分類: 中學生活... |
一開頭的2堂中文~
很精神~~~~
2堂英文~~
做listening~
我識做xdxd
數學~~
盧sir讚好~
d錐體漏水係重點~
通識~~
聽日校長又黎監堂啦~
英數通中左= ="
音樂堂講baroque時期~
宗教~
busf...
常青sir同資奇sir係我最中意既老師~
hist~
聽日要交作業= =""
放學去左bio補課~~
返屋企個時見到常青sir~
讚好~~~
今日好正XDXD
完啦~哈 |
2010 年 10 月 18 日 星期一  |
| 發膠~發膠~ |
分類: 中學生活... |
昨天是我婆婆的生日~
回大陸去~
我很喜歡返大陸因為夠近XD
返到去食龍蝦XD超正~
今次冇我至愛既鮑魚仔~~
壽包食左3個xd
睇完我表姐既電話我囧哂囉~
明明我係中國冇人同我同名囉~~!!!!:@
係酒樓食完飯返去呀婆到..
食燕窩糖水~同蛋糕~
我食左半盒x提莎<--為免侵犯版權XDXD
3點走人...
好多人過關= =
4點幾返到黎hkhk~
夜晚做埋世史論述~
晚餐同呀媽呀哥食外賣~
青蘋果綠茶XDXD
今日好早返到學校- -''
物理又小測~
難得成張紙識做= ="
好難得今日有和諧大使既聚會~
攞番上次去city既車錢XDXD
又做問卷~
答案都識背係重點~
之後去搵那3男~~
我又飲青蘋果綠茶-,-
lamlam跑左2個圈就走人囉= =
煮左2日大閘蟹~
不過今日先有食....2隻XD
做功課先~~
掰掰....
完~ |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 48 | »
|