9/11~~
有中英劇團黎做表演~
4個演員~~
BJ超正~
個時真係好鬼死吸引~
都幾令仔~
不過我中意佢演戲多D
tempo廣告真係佢黎架~
e+諗返好係好中意佢d戲~
1人分飾5角..xdxd
10/11
放學練羽毛球xdxd
11/11~
放學練排球xdxd~
開燈:-o
12/11~
放假~xdxd
同呀媽呀哥飲茶~
超正~~
我超記得呢日囉~
13/11~
招早同媽子飲茶~
出左去銅鑼灣攞閃閃隻HELLO~
之後返元朗食左小小野~
去搵令女維維~
去左roller場一陣~
就走人去食b仔~
食完返屋企~
沖完涼去翠湖食飯~
14/11
學完琴返屋企補完習又返屋企~
呢日就咁過左= ="
15/11~
今日冇乜野~~
乜都避堂= =
今日d新加坡人最後一次番學啦~~
聽日佢地走啦`~
lunch有人請飲可樂XDXD
放學同carmen,siuman,fk,令女維維食野~
之後令女補習~
我地hea到6點幾返屋企xdxd
end~ |