─=☆〝戀﹏Big Bang" FT Island" SHINee" CN BLUE"_[♥]*°||
wMRUNHAPPYw
暱稱: MR.UNHAPPY
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
好久没打~
唔好封塵呀!!!~~
個qooza封塵= ="
2010年最後一日啦~
1226-1229~
文章分類
全部 (239)
100問.... (5)
2AM (1)
韓星~~ (8)
雜~ (4)
Big Bang~ (10)
CN Blue (4)
FT Island~ (1)
MV (10)
SHINee (7)
Teen Top (1)
日常生活... (30)
中學生活... (152)
感情問題~ (4)
未分類 (2)
訪客留言
Zithromax Th... (Chassype)
Unterscheidu... (Chassype)
Colchicine T... (Chassype)
Get Generic ... (Chassype)
Venta De Via... (KennImaste)
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
SHINee Hong Kong 1st...
|BIGBANG HONGKONG FA...
溫流香港首個後援會♥ ...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 239
留言總數: 1954
今日人氣: 3
累積人氣: 14615
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 20 日  星期六   晴天


生蠔生日大大快樂!` 開心 分類: 中學生活...

生蠔生日大大快樂~~~

話說今天早上9點多去到元西~

原來我不是最遲的那位~

我不嬲都會遲到既~

仲有陸仔同維維未到~

今日1行6人去屯門唱k~

我豪林鼻陸維~

又唱少理阿爸= ="

我又唱彌敦道~第幾個100天~背對背擁抱~

麥兜原來係男歌手黎架:-o

唱校歌同豬腩肉.仲有大包整多2籠...

仲有點左首ABC~

wow~超正~

唱k一開始一定係eason chan!~

一定有hins!

鼻生同陸仔2個都係玩電腦~

我地4個認真唱歌XDXD

下次唔去屯門唱啦~!!

俾部機神fake= ="

之後去左食記~

 

 

and then 搭車返屋企~

 

我好似冇親口同豪仔講生日快樂= ="

心意有了就可以啦~xd

 

 

 

end~

我又好耐冇打啦~~ 愉快 分類: 中學生活...

我已經唔記得左星期2做過D乜黎= ="

我記得我又好似幫CARMEN整VA~

 

 

星期3又去幫CARMEN手~~

4點半去左足毽一陣~

之後1行3人坐左係商場HEA~

送人去天西之後返屋企~唉~

 

 

 

星期4~打完排球去搵思思佢地~

之後3姓氏F字頭的人去HEA~

終於F字頭揮手區啦XDXD~

不過俾人趕HAHA~

 

 

 

星期5~

放學係到玩DEAL~

玩玩下變左膠DEAL~

LAMLAM多卡到攞第二個銀包擺卡= ="

學生證=GO~

敏兒CARMENSIUMAN返屋企~

所以我跟男生團~

一行6人去M記鬆一鬆HAHA~

男仔包括埋我XD

我林豬豪陸維~

我飲左檸檬茶同食蝦條~

lamlam很乖的回家去了~

豬去買巨浪大切= =

之後去北江~等個死人豪買墨魚丸等好耐= ="

維番屋企~

之後1行4人去天西~

送陸仔同豪仔搭車就同豬走人~

俾我地見到文西= ="

搭輕鐵番屋企~

學會了省$0.4的方法-->瀨豬教的~

 

 

今天是那生蠔的生日呀~

待會打生蠔生日篇~~

 

 

END

2010 年 11 月 15 日  星期一   晴天


我發覺我長年冇打= =" 愉快 分類: 中學生活...

9/11~~

有中英劇團黎做表演~

4個演員~~

 

 

BJ超正~

個時真係好鬼死吸引~

都幾令仔~

不過我中意佢演戲多D

tempo廣告真係佢黎架~

 

e+諗返好係好中意佢d戲~

1人分飾5角..xdxd

 

10/11

 

放學練羽毛球xdxd

11/11~

放學練排球xdxd~

開燈:-o

 

 

12/11~

放假~xdxd

同呀媽呀哥飲茶~

超正~~

我超記得呢日囉~

 

 

 

13/11~

招早同媽子飲茶~

出左去銅鑼灣攞閃閃隻HELLO~

之後返元朗食左小小野~

去搵令女維維~

去左roller場一陣~

就走人去食b仔~

食完返屋企~

沖完涼去翠湖食飯~

 

 

 

 

14/11

學完琴返屋企補完習又返屋企~

呢日就咁過左= ="

 

 

 

15/11~

今日冇乜野~~

乜都避堂= =

今日d新加坡人最後一次番學啦~~

 

聽日佢地走啦`~

 

lunch有人請飲可樂XDXD

 

 

放學同carmen,siuman,fk,令女維維食野~

之後令女補習~

我地hea到6點幾返屋企xdxd

 

 

end~

2010 年 11 月 8 日  星期一   晴天


真係好懶呀我~ 愉快 分類: 中學生活...

一星期不知有多少篇的qz= ="

 

 

話說星期6走左去元朗~

 

諗住睇下有冇我想要個3本書買~

係搵唔到架~

跟住去買雪糕~

 

2點幾走左去食m記..

因為係屋企食左好少野~

難得唔想食~

可能m記冷氣太勁<--關咩事0,0

大口仔甩底王來的~

 

 

我都係去睇"臨盆急先鋒"

 

 

"臨盆急先鋒"

膠神力作

極力推薦~~

 

 

其實係喜劇...都唔錯架~~!!

 

 

呢日真係好嬲囉~<--唔知乜事= ="

 

 

 

星期日去左天秀~~~

曬左個幾2個鐘~

冇黑到XDXD

4點幾返屋企:'(

 

 

今日有singapore既buddy黎左~

好明顯唔係我啦~~

 

江立戈個buddy好多計傾呀xdxd

我超記得佢個名..好得意~~

 

畫畫都好得意~~

坐我隔離再隔離~

 

仲有思思同阿奚既~~

不過冇傾過計~

 

我發覺我係同男仔易傾計多d= ="

 

 

eng:6字頭:'(

phy:7x~終於有科好~

chem:5x/85合格就得~~~

 

 

 

放左學去守護天使工作坊~

唉唉唉.........

風扇都唔開熱死人= ="

 

 

 

 

 

 

 

 

End~

2010 年 11 月 5 日  星期五   晴天


ut再見~~~ 滿足 分類: 未分類

11月1-3走去ut了~~

 

 

中文合格呀<---感動~

我好怕我又係戈個唯一一個唔合格位人兄~

今次仲要6字頭~

 

英文下星期派~~

 

數學...::唉唉.....愈來愈差~

 

 

中史::6字頭~~

 

世史:6字頭~~

 

 

bio:20-2/30

 

geog::6字頭~~

 

 

 

最怕那chem~~

phy超簡單~~~

 

11月3~ut完

就去左唱kXDXD

 

 

唉唉..........

過左去...

 

 

成日係到唱呢5個字~

 

愈問愈傷心~~~~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

END