─=☆〝戀﹏Big Bang" FT Island" SHINee" CN BLUE"_[♥]*°||
wMRUNHAPPYw
暱稱: MR.UNHAPPY
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
好久没打~
唔好封塵呀!!!~~
個qooza封塵= ="
2010年最後一日啦~
1226-1229~
文章分類
全部 (239)
100問.... (5)
2AM (1)
韓星~~ (8)
雜~ (4)
Big Bang~ (10)
CN Blue (4)
FT Island~ (1)
MV (10)
SHINee (7)
Teen Top (1)
日常生活... (30)
中學生活... (152)
感情問題~ (4)
未分類 (2)
訪客留言
Zithromax Th... (Chassype)
Unterscheidu... (Chassype)
Colchicine T... (Chassype)
Get Generic ... (Chassype)
Venta De Via... (KennImaste)
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
SHINee Hong Kong 1st...
|BIGBANG HONGKONG FA...
溫流香港首個後援會♥ ...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 239
留言總數: 1954
今日人氣: 0
累積人氣: 14608
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 3 日  星期五   晴天


忙忙忙` 不安 分類: 中學生活...

 

話說星期2lunch班際閃避~

 

都說會輸= ="

 

黎唔切換衫...XD

 

放學同小余嘉欣一齊``

 

hea一陣返屋企~

 

 

星期3``12月啦~

 

要當飯崗= ="

 

英文數學中文通識全部連堂~

 

最後送個bouns生活教育課俾你,,,

 

"爽"死啦正頭= ="

 

放學打社籃><

 

紅對藍

 

話說我俾人撞

 

搞到我扑街

 

撞到右腳"咬"柴  = ='''

 

血光之災><

 

同膠膠佢地一齊...

 

由北江閒返屋企竟然用左起碼10分鐘= ="

 

 

星期4``

 

lunch地理默書= ="

 

放學學校打排球~

 

搖身一變變左中間~

 

算`

 

我的上手開波可唔可以穩定呀?><

 

打完同siuman去買野食食~

 

去食糖蔥餅搵童真haha``

 

係siuman樓下吹水XD

 

7點9先返屋企7.7

 

 

星期5``

 

放學又去打社籃`

 

紅對黃``

 

話說因上次整親唔洗落住...

 

最後都要落= ="

 

不幸的事又發生~

 

 

我又俾人撞><

 

撞到我又扑街= ="

 

今次仲衰...

 

左手左腳中哂招= ="

 

因為唔知邊個係右邊撞過黎-,-

 

打完梗係未走住啦~

 

hea緊個時俾個波擊中我右手~

 

原先仲有隻右手係冇事~

 

依家左右手左右腳中哂招...咩料= ="

 

 

 

today`

 

答應了膠膠陪她返學~拍video~

 

今天童軍也要露營:-o

 

AYP又去~

 

i'm so lonely><

 

10點半返到去~

 

1點先正式拍~拍左成個鐘~

 

途中打籃球~

 

band隊練習~

 

童軍執野~

 

乜都齊哂= ="

 

 

之後同膠膠去ginza買野食..個時已經就快3點...

 

我食左個蛋糕仔就冇食過野~

 

超餓= ="

 

之後去運動場hea~

 

冇5蚊銀...

 

仲諗住跑步= =

 

 

連續2日開枱,,,搞到我唔想咁快返屋企= ="

 

 

END```

2010 年 11 月 29 日  星期一   晴天


天沉?! 鬱悶 分類: 中學生活...

 

縮小字體:)

 

 

 

 

做人何必太執著呢...

 

人總有失敗和成功...

 

盡力不就可以了嗎?

 

 

天好像快要沉下來...

想把我的頭變重傷...

好想離開這傷心地...

 

不過還要待多三年...

 

 

今天是區運...

 

升上中學後便沒有碰過這東西了...

 

一碰就不用上學XDXD

 

11月最後一次早會~

 

12月和1月我要當飯崗了:-S

 

I'm so lonely><

 

 

lunch玩了deal~

 

看了閃避球...

 

D班勝了...

 

弓喜:)

 

逃避現實中...

 

真的............

 

 

明天到A 對 D~

 

大家一齊Fighting:)

 

其實我覺得班際會破壞班與班的關係~

漸趨白熱化?!?!

班際的背後目的就是這樣吧我想...

那麼快就社籃~

好趕喔...

 

感覺沒時間呢...

 

請當我沒說過任何事物...

 

 

放學去無賭去了~

 

但我們在買鋤大dee同賭大細~

 

賴豬真係勁XD

 

1賠1玩到150粒起碼~

 

重點係分哂D糖俾我地...

 

多謝^^

 

 

 

到底現在的我是否靈魂出竅了~

 

永遠不再回來???

 

 

什麼都消失了...

 

當時的承諾也跟著消失了...

 

 

情人一開始不都是朋友嗎?

 

回到原點有這麼難嗎??

 

 

[只是最後的承諾 還是沒有帶走了寂寞]

 

 

[今後不再怕天明 我想只是害怕清醒]By 林俊傑 她說

 

 

END````

2010 年 11 月 26 日  星期五   晴天


1次打3日XDXD 分類: 中學生活...

星期3~24/11

早上的英數中連堂快要把我殺死了~

lunch玩deal~

竟然勝了

我會去練歌~難得~

Life.ed調位~

同j汶坐:)

前面呀奚~右前思思~

後面都係思思..不過係鄭思思~XDXD

右後係carmen...

唔滿意既地方~係坐窗邊...

成日係到疑神疑鬼...

疑校長隨時巡樓><

 

星期4~25/11

pe堂又玩閃避球...

其中一場死淨我一個...

因為個場玩緊男對女~

咁o岩打左鐘落堂~

即刻死左佢XDXD

唔阻住其他人啦廢時`

 

Lunch玩班際閃避...

丙對甲...

勝了一點點而已...

幸好我沒有死在那5分鐘~

一開始還以為會輸~

中文堂背默觀潮~

之後係咁睇miss lo既仔女d片~

中史又睇~

普通話唔洗睇啦掛~

放學係學校打排球xdxd

甲組打friendly~~

女子乙組排球隊默契極佳XDXD

係到圍圓圈xdxd

玩得超嘈...

 

今天...26/11

今日遲左小小起身......

lunch可以出去食..

去左食m記`XDXD

之後去搭輕鐵...

1行17人...嚇親我~

今日下午係speech day綵排^^

點解我要企係第4排中間~

明明我既高度係企最後一排~

又要逼到嘔泡`

其實我唔係記得好熟架d歌詞XD

未到我地綵排個時睇舞蹈組同band!!~~

表演讚好^^

 

4點幾放左同kayan...siu man...carol...

不留名...阿奚hea~

終於俾我搵到H既書啦~

不過得愛天晴...<--唔記得左個名...

冇我想要個本:(

第三次去搵睇下有冇~

6點多回家~

 

 

 

END`

2010 年 11 月 23 日  星期二   晴天


空白. 鬱悶 分類: 未分類

完了...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

END`

2010 年 11 月 22 日  星期一   晴天


近排終於肯頻密d打~ 愉快 分類: 中學生活...

昨天一如既往....

學琴補習~

家裡又多了一張枱...是麻雀枱~

口技很易背~

但昨晚沒心情背~

 

 

 

 

今天早上仍舊當值早會~``

FK沒返~<--病了數天的傢伙~

午休回復一片寧靜...

但總有點不習慣-,-''

 

很hea地做練筆...

很隨便的交了...

放學去那無賭...

這活動是比其他活動好很多的~

不錯不錯~

ole有進帳XDXD

今天要做的功課已經一早做了~

很空啦XDXD

 

 

ENDEND