| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 3 日 星期五  |
忙忙忙`  |
分類: 中學生活... |
話說星期2lunch班際閃避~
都說會輸= ="
黎唔切換衫...XD
放學同小余嘉欣一齊``
hea一陣返屋企~
星期3``12月啦~
要當飯崗= ="
英文數學中文通識全部連堂~
最後送個bouns生活教育課俾你,,,
"爽"死啦正頭= ="
放學打社籃><
紅對藍
話說我俾人撞
搞到我扑街
撞到右腳"咬"柴 = ='''
血光之災><
同膠膠佢地一齊...
由北江閒返屋企竟然用左起碼10分鐘= ="
星期4``
lunch地理默書= ="
放學學校打排球~
搖身一變變左中間~
算`
我的上手開波可唔可以穩定呀?><
打完同siuman去買野食食~
去食糖蔥餅搵童真haha``
係siuman樓下吹水XD
7點9先返屋企7.7
星期5``
放學又去打社籃`
紅對黃``
話說因上次整親唔洗落住...
最後都要落= ="
不幸的事又發生~
我又俾人撞><
撞到我又扑街= ="
今次仲衰...
左手左腳中哂招= ="
因為唔知邊個係右邊撞過黎-,-
打完梗係未走住啦~
hea緊個時俾個波擊中我右手~
原先仲有隻右手係冇事~
依家左右手左右腳中哂招...咩料= ="
today`
答應了膠膠陪她返學~拍video~
今天童軍也要露營:-o
AYP又去~
i'm so lonely><
10點半返到去~
1點先正式拍~拍左成個鐘~
途中打籃球~
band隊練習~
童軍執野~
乜都齊哂= ="
之後同膠膠去ginza買野食..個時已經就快3點...
我食左個蛋糕仔就冇食過野~
超餓= ="
之後去運動場hea~
冇5蚊銀...
仲諗住跑步= =
連續2日開枱,,,搞到我唔想咁快返屋企= ="
END```
|
2010 年 11 月 29 日 星期一  |
天沉?!  |
分類: 中學生活... |
縮小字體:)
做人何必太執著呢...
人總有失敗和成功...
盡力不就可以了嗎?
天好像快要沉下來...
想把我的頭變重傷...
好想離開這傷心地...
不過還要待多三年...
今天是區運...
升上中學後便沒有碰過這東西了...
一碰就不用上學XDXD
11月最後一次早會~
12月和1月我要當飯崗了:-S
I'm so lonely><
lunch玩了deal~
看了閃避球...
D班勝了...
弓喜:)
逃避現實中...
真的............
明天到A 對 D~
大家一齊Fighting:)
其實我覺得班際會破壞班與班的關係~
漸趨白熱化?!?!
班際的背後目的就是這樣吧我想...
那麼快就社籃~
好趕喔...
感覺沒時間呢...
請當我沒說過任何事物...
放學去無賭去了~
但我們在買鋤大dee同賭大細~
賴豬真係勁XD
1賠1玩到150粒起碼~
重點係分哂D糖俾我地...
多謝^^
到底現在的我是否靈魂出竅了~
永遠不再回來???
什麼都消失了...
當時的承諾也跟著消失了...
情人一開始不都是朋友嗎?
回到原點有這麼難嗎??
[只是最後的承諾 還是沒有帶走了寂寞]
[今後不再怕天明 我想只是害怕清醒]By 林俊傑 她說
END```` |
2010 年 11 月 26 日 星期五  |
| 1次打3日XDXD |
分類: 中學生活... |
星期3~24/11
早上的英數中連堂快要把我殺死了~
lunch玩deal~
竟然勝了
我會去練歌~難得~
Life.ed調位~
同j汶坐:)
前面呀奚~右前思思~
後面都係思思..不過係鄭思思~XDXD
右後係carmen...
唔滿意既地方~係坐窗邊...
成日係到疑神疑鬼...
疑校長隨時巡樓><
星期4~25/11
pe堂又玩閃避球...
其中一場死淨我一個...
因為個場玩緊男對女~
咁o岩打左鐘落堂~
即刻死左佢XDXD
唔阻住其他人啦廢時`
Lunch玩班際閃避...
丙對甲...
勝了一點點而已...
幸好我沒有死在那5分鐘~
一開始還以為會輸~
中文堂背默觀潮~
之後係咁睇miss lo既仔女d片~
中史又睇~
普通話唔洗睇啦掛~
放學係學校打排球xdxd
甲組打friendly~~
女子乙組排球隊默契極佳XDXD
係到圍圓圈xdxd
玩得超嘈...
今天...26/11
今日遲左小小起身......
lunch可以出去食..
去左食m記`XDXD
之後去搭輕鐵...
1行17人...嚇親我~
今日下午係speech day綵排^^
點解我要企係第4排中間~
明明我既高度係企最後一排~
又要逼到嘔泡`
其實我唔係記得好熟架d歌詞XD
未到我地綵排個時睇舞蹈組同band!!~~
表演讚好^^
4點幾放左同kayan...siu man...carol...
不留名...阿奚hea~
終於俾我搵到H既書啦~
不過得愛天晴...<--唔記得左個名...
冇我想要個本:(
第三次去搵睇下有冇~
6點多回家~
END` |
2010 年 11 月 23 日 星期二  |
空白.  |
分類: 未分類 |
完了...
END`
|
2010 年 11 月 22 日 星期一  |
近排終於肯頻密d打~  |
分類: 中學生活... |
昨天一如既往....
學琴補習~
家裡又多了一張枱...是麻雀枱~
口技很易背~
但昨晚沒心情背~
今天早上仍舊當值早會~``
FK沒返~<--病了數天的傢伙~
午休回復一片寧靜...
但總有點不習慣-,-''
很hea地做練筆...
很隨便的交了...
放學去那無賭...
這活動是比其他活動好很多的~
不錯不錯~
ole有進帳XDXD
今天要做的功課已經一早做了~
很空啦XDXD
ENDEND |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 48 | »
|