─=☆〝戀﹏Big Bang" FT Island" SHINee" CN BLUE"_[♥]*°||
wMRUNHAPPYw
暱稱: MR.UNHAPPY
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
好久没打~
唔好封塵呀!!!~~
個qooza封塵= ="
2010年最後一日啦~
1226-1229~
文章分類
全部 (239)
100問.... (5)
2AM (1)
韓星~~ (8)
雜~ (4)
Big Bang~ (10)
CN Blue (4)
FT Island~ (1)
MV (10)
SHINee (7)
Teen Top (1)
日常生活... (30)
中學生活... (152)
感情問題~ (4)
未分類 (2)
訪客留言
Zithromax Th... (Chassype)
Unterscheidu... (Chassype)
Colchicine T... (Chassype)
Get Generic ... (Chassype)
Venta De Via... (KennImaste)
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
SHINee Hong Kong 1st...
|BIGBANG HONGKONG FA...
溫流香港首個後援會♥ ...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 239
留言總數: 1954
今日人氣: 0
累積人氣: 14607
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 25 日  星期六   雨天


平安夜&聖誕節快樂XDXD 開心 分類: 中學生活...

平安夜快樂!!!

MERRY CHRISTMAS~~

祝各位平安夜快樂!
就算係屋企或者係街上~
單身或交往中...
同家人過或同朋友過~
都要特別快樂呀!!!~

祝各位聖誕節快樂!
唔出街同朋友玩都可以快樂架;)
Lonely Christmas都可以快樂架XD
Christmas 完左都要快樂呀!!~~

依家用緊NOTEBOOK打字好鬼死爽呀XD

 

話說琴日平安夜...

大多數人都出唔到...所以已經懶得問呀媽俾唔俾出街呢樣野...

下午溫書XD

不過未做功課-,-''

夜晚同人吹水XD

1點都冇已經訓左...

 

 

25/12TODAY~~~

用番屋企部電腦打先XD

今日12點幾起身~

我呀哥同佢d fd係屋企打機~

 

我4點終於出街XDXD

由12點幾開始搵人= ="

同Lolo,Lamki出屯門閒呀閒><

去玩具反斗城KAI><

食完BURGER KING成6點~

之後搭車返屋企XD

返到去冇食夜晚個餐~

我呀媽又開枱= ="

 

 

我終於慶祝到聖誕節XD

 

END```

 

2010 年 12 月 23 日  星期四   晴天


快到christams啦~ 愉快 分類: 中學生活...

聽日係平安夜啦~

都唔知出唔出得街= ="

後日就聖誕節啦~

今年的聖誕節希望是開心的~:)

 

22/12

partyXDXD

食完野玩game~

全部都係獎門人個d~

輸左要食wasabi sushi~

冇輸到唔洗食XDXD

估歌仔超難玩-_-

抽獎抽到蠟燭= ="

放學同carol,j汶,思思去食野~

之後就去左思思屋企癲~

5點幾返屋企

 

 

23/12

思思乖女生日快樂!!!~~~

今早去睇harry potter~

同思,carmen,j汶,豬鼻,賴豬

下集先刺激xd

睇完去左食野~

思同j汶影貼紙相~

我地3個去打機~

豬鼻屈機XD

去完北江去ginza~

都係豬鼻勁d~

我係咁依玩左陣鼓= ="

 

4點多回家~

 

 

 

可惡的運動場~

你幾時先維修完..

搞到要坐係下面同人吹水= ="

 

 

 

END

2010 年 12 月 21 日  星期二   晴天


續,續, 無奈 分類: 中學生活...

19/12

7點多起床~

和晴,奚,靖向鳳琴街進發~

9點15還未開始~

set野set好耐-,-"

今次對YLXX

唔想講><

總知就係輸啦:(

訓話訓左好耐0.0

打完波~

就去同晴晴呀奚去食粉XD

1人1杯野飲XD

去搵呀奚家姐~

之後再去送晴晴去劇院~

見到miss mak..

俾佢mit左我-.-"

返到屋企之後去補習~

 

補完習唔想返屋企..因為我媽又開枱

去左跑步...

好耐冇跑好正~

約左lolo出黎~

XD...係咁吹水haha

我要keep fitXD

 

7點多回到家~~

 

 

 

20/12

上星期5時間表堂~

我已忘記了做過什麼~

健忘-.-

只記得放學鼻生津貼我地食野~

大部份時間發呆= ="

之後去了天耀又去返北江~

因要同carmen佢地買雞翼既野~

總括而言::Christmas Party的東東~

6點多走人~

見到小哲佢地XD

 

 

 

21/12~~

今日miss lo冇返...爽~

係到聽歌~

咁岩校長巡樓~

坐窗邊都睇唔到-,-"

音樂堂考試~

我已考完好耐~

係到溫busf~

busf默書岩10個= ="

我係多左野唔係小左野-,-"

 

世史竟然搶答一題~

仲要岩...= ="非殖民地化~我記住你~

 

放學和鼻carol不留名豬去ginza~

買戲票~睇蝦你波特~

23號d位得返咁上下小= ="

唯有前3後3~

之後同賴豬一齊食鮮奶撻XD

去北江搵carmen+j汶~~

佢地買完野返去繼續整~

hea左陣閒返天耀~

佢地2個買完雪糕一齊閒去天西~

又學賴豬教既方法xd

我亦男亦女...

算唔算屈機xdxd

6點幾返屋企.

沖完涼同老爸和哥去北江茶餐廳食飯~

已飽死-,-"

 

 

聽日christmas party啦~~

 

放假XDXD

 

 

ENDEND`

2010 年 12 月 18 日  星期六   晴天


續~ 愉快 分類: 中學生活...

話說上回講到10/12

11/12

真係去波鞋街= ="

約一點半係天西~~

我竟然係最早既到= ="

之後賴豬同敏兒都黎埋~

原先有4個~

賴豬話有個神秘嘉賓

再加阿奚同不留名~

去到mk~

個神秘嘉賓係豪仔~

呢日係全女班~

一d都唔神秘~

好易估~

去左朗豪坊先~

因為要去無印~

買左2枝筆同野食XDXD

豪仔真慘~

全程差唔多都係賴豬同女仔傾計~

我地2個變左冇存在感既人~

但係重點係我同豪仔係咁俾意見佢囉~

去到波鞋街........

閒呀閒...

聞到臭豆腐味-,-"

睇左咁多對鞋~

去到運動家~

終於係我同豪仔既意見下買左對Jimmy Black~

簡稱JB= ="

黑高筒..岩哂佢~

全部都係我同豪仔仲有賴豬入去睇~

其他係出面等~

買完仲有他來自美國2張戲票送~

買完即刻走人~

最後得番我同siuman.敏兒.賴豬.阿奚~

去元朗食野~

食完我返屋企去~

之後再食= ="

食2餐超飽~

咁岩林仔戈日都去mk= ="

 

 

12/12

排球對pk~

2:1...輸左:(

佢地出口術= ="

叫我地死啦~

仲話好痛-,-"

之後同siuman不留名去買野飲~

見到唔想見到既人.......

what the XXXX...

去左m記hea!

幫不留名做左d功課xd

之後就返屋企去~

 

 

13/12

chem呀sir冇返~

俾時間我做功課xdxdxd

放學無賭去~

有糖食~

日頭真係唔好講人...

一講即刻會見到佢~~!!~~

夜晚都係~

因為係只要係街到都會見到佢~

周公生日快樂!!!!~~~

去左m記.

 

食完野去北江~話說賴豬冇帶鎖匙= =

 

見到嘉欣siuyu佢地...

 

siuman話同佢地一齊~

 

 

又話唔想俾佢見到又話去搵..><

賴豬老豆搵佢走左~

跟住我都走埋~因為要走所以走~

去到屋企樓下俾野人~

之後回家去~

 

14/12..

唔係好記得戈日發生咩事~

只記得放學去hea~

玩deal~

同維維玩~

玩4次勝3次~

超開心的說~

玩完係到睇社籃~紅對藍~

carmen係藍社剋星~

唔睇即刻狂入~

賴豬入左2球呀!!~

藍社勝了><><

汶同carmen去北江~

我去左m記等賴豬~

佢去支開pignose~
之後去北江搵佢地~~

買present俾pignose~

之後送哂佢地返屋企搭車~

自己一個返屋企:)

 

 

15/12

豬鼻生日快樂!!!!~~

又乜都連堂= ="

中英數通識= ="

生活教育睇video~

呀wing...cc..dd<--video中的角色

 

令我諗起弟弟同思思~

落雨:(

唔洗打社籃~

同pignose,carmen,汶,610去hea~

又去m記= ="

見到賴豬lam豪仔維維...

其實我想跟男仔幫~

去到北江見到嘉欣佢地~~

不過又見到d唔想見到既人~

早知跟男子幫啦~

之後返屋企~

 

 

16/12

早上落雨冇pe堂~

又係到做功課xdxd

因為超凍關係著左超多衫~

va堂又hea既~

咁就連續聽左4堂歌XDXD

放學係學校打波~

超凍囉= ="

根本都郁唔到~

d波打歪哂><><

打完同呀奚晴晴去輕鐵站~

玩狗玩左3個字><><

送埋晴晴返屋企~

成日送人返屋企XD

 

 

 

17/12

著西褲..我中意~

bio小測~

唔識~

lunch呀哥送m記俾我同汶食~

係到話人地個樣咁成熟~

我仲成個細路樣~

何來?!?!

放學去左童軍個到玩~

之後同汶carmen賴豬去北江~

又見到嘉欣siuyu敏兒siuman~

不過今次見唔到佢.

真好~

思思跳完舞~

carmen回家~

同賴豬思思汶去銀座搵carol不留名~

係到食piexdxd
播歌唱歌做齊哂~

之後和carol回家去~

返到屋企沖完涼同呀哥出去食十勝牛~

食左$172~

就係咁數12蚊散銀俾佢..

再加多2個十蚊銀~

總共32蚊散銀~

 

我同呀哥係咁笑~

個收銀無奈左~

之後去m記食icecream~

咁岩有3毫,呀哥話唔想袋住..

我就話俾兒童之家~haha

呀哥俾左張10蚊膠紙+0.5買新地~

咁岩Mc旋風$9.3~

咁呀哥就俾左$20.3佢~

找$11.3..

張膠紙又番到呀哥手中XD

 

我杯Mc旋風極大杯~

一路閒一路食~

邊食邊震呀震~

2男1女經過~

佢係我身邊經過之前勁近咁望左我一眼~

係因為我同呀哥都食緊icecream~

超kai~

左手2隻手指攞杯icecream~震

右手攞"持跟"...震~

仲要on到坐左係樓下食~

因為超大杯~

食得超慢~

重點係食左咁耐...icecream仲未溶呢下好野~

返到屋企繼續食呀食~

kai到度溫度...

搵呀搵..搵到度..

隻左手得9度~

 

其實可能仲低...

因為係左手係到搵~

XDXD

 

 

 

 

18/12~

某年的今天很有意義:)

n年後的我...

很想躲在我愛的人的懷抱中...

因為我很冷~


 

END``

2010 年 12 月 15 日  星期三   晴天


個blog差d封塵-,- 愉快 分類: 中學生活...

沒有空打的我呀~~

4/12~

陪膠膠一齊返學校~

拍社短片~

有我.膠.lo.綠.燃.him.茄

燃生句對白係船到橋頭自然直~

但係佢成日講左船到茄頭自然直~

可能撚生太中意茄頭~

茄頭射波好勁~~

2點幾閒去銀座...

3點先食lunch= ="""

膠膠走左:'(

而我~

係某地hea左3個鐘~

觸景傷情?!

過去的已全成為最美好的回憶:)

 

5/12

早上學琴下午補習~

這天心情很差:'(

 

6/12~

星期1~

忘記了haha~

 

 

7/12

一年一度的speech day~~

早上左眼腫左:'(

滴眼藥水+食藥~

約了阿奚和晴晴還有采殷一起~

食m記~

不過丫奚7點9先起身~

但係8點3已到~超勁~

見到carmen:)

之後汶+豬鼻+賴豬到左~

賴豬招早比賽朗誦~

下午返番黎表演合唱~

佩服~~

英俊超好人俾左間獨立房比我地8個~

多謝~~

lunch同小余徐衍芷穎紀麗去食自家鳥冬

超貴~

不過豪一次俾佢~

 

做表演生其實好正~

人地要睇我地係化妝間玩~

最衰電話收唔到><><

 

you raise me up上哂腦haha``

弓喜賴豬攞第一:)

枝旗好正XDXD

同siuman小余嘉欣敏兒佢地一齊~

閒閒下有糖蔥餅~

即刻買~

超正~

 

返到屋企食完飯落去睇醫生~

真係發炎囉-,-"

滴眼藥水+搽藥膏+食藥...

咩料= ="

 

8/12

放假..

在家裡乖乖的做功課~

 

9/12~

pe老師冇返

為比賽而準備~

排球又比啦~

 

10/12

放學hea~

等j汶~

但係最後係我同siuman敏兒賴豬

去左銀座m記~

點知傾傾下賴豬話去不如去波鞋街買鞋囉~

之後真係堅架~

 

 

打住咁多先~

得閒再打

 

 

END```