| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 25 日 星期六  |
平安夜&聖誕節快樂XDXD  |
分類: 中學生活... |
平安夜快樂!!!
MERRY CHRISTMAS~~
祝各位平安夜快樂!
就算係屋企或者係街上~
單身或交往中...
同家人過或同朋友過~
都要特別快樂呀!!!~
祝各位聖誕節快樂!
唔出街同朋友玩都可以快樂架;)
Lonely Christmas都可以快樂架XD
Christmas 完左都要快樂呀!!~~
依家用緊NOTEBOOK打字好鬼死爽呀XD
話說琴日平安夜...
大多數人都出唔到...所以已經懶得問呀媽俾唔俾出街呢樣野...
下午溫書XD
不過未做功課-,-''
夜晚同人吹水XD
1點都冇已經訓左...
25/12TODAY~~~
用番屋企部電腦打先XD
今日12點幾起身~
我呀哥同佢d fd係屋企打機~
我4點終於出街XDXD
由12點幾開始搵人= ="
同Lolo,Lamki出屯門閒呀閒><
去玩具反斗城KAI><
食完BURGER KING成6點~
之後搭車返屋企XD
返到去冇食夜晚個餐~
我呀媽又開枱= ="
我終於慶祝到聖誕節XD
END```
|
2010 年 12 月 23 日 星期四  |
快到christams啦~  |
分類: 中學生活... |
聽日係平安夜啦~
都唔知出唔出得街= ="
後日就聖誕節啦~
今年的聖誕節希望是開心的~:)
22/12
partyXDXD
食完野玩game~
全部都係獎門人個d~
輸左要食wasabi sushi~
冇輸到唔洗食XDXD
估歌仔超難玩-_-
抽獎抽到蠟燭= ="
放學同carol,j汶,思思去食野~
之後就去左思思屋企癲~
5點幾返屋企
23/12
思思乖女生日快樂!!!~~~
今早去睇harry potter~
同思,carmen,j汶,豬鼻,賴豬
下集先刺激xd
睇完去左食野~
思同j汶影貼紙相~
我地3個去打機~
豬鼻屈機XD
去完北江去ginza~
都係豬鼻勁d~
我係咁依玩左陣鼓= ="
4點多回家~
可惡的運動場~
你幾時先維修完..
搞到要坐係下面同人吹水= ="
END |
2010 年 12 月 21 日 星期二  |
續,續,  |
分類: 中學生活... |
19/12
7點多起床~
和晴,奚,靖向鳳琴街進發~
9點15還未開始~
set野set好耐-,-"
今次對YLXX
唔想講><
總知就係輸啦:(
訓話訓左好耐0.0
打完波~
就去同晴晴呀奚去食粉XD
1人1杯野飲XD
去搵呀奚家姐~
之後再去送晴晴去劇院~
見到miss mak..
俾佢mit左我-.-"
返到屋企之後去補習~
補完習唔想返屋企..因為我媽又開枱
去左跑步...
好耐冇跑好正~
約左lolo出黎~
XD...係咁吹水haha
我要keep fitXD
7點多回到家~~
20/12
上星期5時間表堂~
我已忘記了做過什麼~
健忘-.-
只記得放學鼻生津貼我地食野~
大部份時間發呆= ="
之後去了天耀又去返北江~
因要同carmen佢地買雞翼既野~
總括而言::Christmas Party的東東~
6點多走人~
見到小哲佢地XD
21/12~~
今日miss lo冇返...爽~
係到聽歌~
咁岩校長巡樓~
坐窗邊都睇唔到-,-"
音樂堂考試~
我已考完好耐~
係到溫busf~
busf默書岩10個= ="
我係多左野唔係小左野-,-"
世史竟然搶答一題~
仲要岩...= ="非殖民地化~我記住你~
放學和鼻carol不留名豬去ginza~
買戲票~睇蝦你波特~
23號d位得返咁上下小= ="
唯有前3後3~
之後同賴豬一齊食鮮奶撻XD
去北江搵carmen+j汶~~
佢地買完野返去繼續整~
hea左陣閒返天耀~
佢地2個買完雪糕一齊閒去天西~
又學賴豬教既方法xd
我亦男亦女...
算唔算屈機xdxd
6點幾返屋企.
沖完涼同老爸和哥去北江茶餐廳食飯~
已飽死-,-"
聽日christmas party啦~~
放假XDXD
ENDEND` |
2010 年 12 月 18 日 星期六  |
續~  |
分類: 中學生活... |
話說上回講到10/12
11/12
真係去波鞋街= ="
約一點半係天西~~
我竟然係最早既到= ="
之後賴豬同敏兒都黎埋~
原先有4個~
賴豬話有個神秘嘉賓
再加阿奚同不留名~
去到mk~
個神秘嘉賓係豪仔~
呢日係全女班~
一d都唔神秘~
好易估~
去左朗豪坊先~
因為要去無印~
買左2枝筆同野食XDXD
豪仔真慘~
全程差唔多都係賴豬同女仔傾計~
我地2個變左冇存在感既人~
但係重點係我同豪仔係咁俾意見佢囉~
去到波鞋街........
閒呀閒...
聞到臭豆腐味-,-"
睇左咁多對鞋~
去到運動家~
終於係我同豪仔既意見下買左對Jimmy Black~
簡稱JB= ="
黑高筒..岩哂佢~
全部都係我同豪仔仲有賴豬入去睇~
其他係出面等~
買完仲有他來自美國2張戲票送~
買完即刻走人~
最後得番我同siuman.敏兒.賴豬.阿奚~
去元朗食野~
食完我返屋企去~
之後再食= ="
食2餐超飽~
咁岩林仔戈日都去mk= ="
12/12
排球對pk~
2:1...輸左:(
佢地出口術= ="
叫我地死啦~
仲話好痛-,-"
之後同siuman不留名去買野飲~
見到唔想見到既人.......
what the XXXX...
去左m記hea!
幫不留名做左d功課xd
之後就返屋企去~
13/12
chem呀sir冇返~
俾時間我做功課xdxdxd
放學無賭去~
有糖食~
日頭真係唔好講人...
一講即刻會見到佢~~!!~~
夜晚都係~
因為係只要係街到都會見到佢~
周公生日快樂!!!!~~~
去左m記.
食完野去北江~話說賴豬冇帶鎖匙= =
見到嘉欣siuyu佢地...
siuman話同佢地一齊~
又話唔想俾佢見到又話去搵..><
賴豬老豆搵佢走左~
跟住我都走埋~因為要走所以走~
去到屋企樓下俾野人~
之後回家去~
14/12..
唔係好記得戈日發生咩事~
只記得放學去hea~
玩deal~
同維維玩~
玩4次勝3次~
超開心的說~
玩完係到睇社籃~紅對藍~
carmen係藍社剋星~
唔睇即刻狂入~
賴豬入左2球呀!!~
藍社勝了><><
汶同carmen去北江~
我去左m記等賴豬~
佢去支開pignose~
之後去北江搵佢地~~
買present俾pignose~
之後送哂佢地返屋企搭車~
自己一個返屋企:)
15/12
豬鼻生日快樂!!!!~~
又乜都連堂= ="
中英數通識= ="
生活教育睇video~
呀wing...cc..dd<--video中的角色
令我諗起弟弟同思思~
落雨:(
唔洗打社籃~
同pignose,carmen,汶,610去hea~
又去m記= ="
見到賴豬lam豪仔維維...
其實我想跟男仔幫~
去到北江見到嘉欣佢地~~
不過又見到d唔想見到既人~
早知跟男子幫啦~
之後返屋企~
16/12
早上落雨冇pe堂~
又係到做功課xdxd
因為超凍關係著左超多衫~
va堂又hea既~
咁就連續聽左4堂歌XDXD
放學係學校打波~
超凍囉= ="
根本都郁唔到~
d波打歪哂><><
打完同呀奚晴晴去輕鐵站~
玩狗玩左3個字><><
送埋晴晴返屋企~
成日送人返屋企XD
17/12
著西褲..我中意~
bio小測~
唔識~
lunch呀哥送m記俾我同汶食~
係到話人地個樣咁成熟~
我仲成個細路樣~
何來?!?!
放學去左童軍個到玩~
之後同汶carmen賴豬去北江~
又見到嘉欣siuyu敏兒siuman~
不過今次見唔到佢.
真好~
思思跳完舞~
carmen回家~
同賴豬思思汶去銀座搵carol不留名~
係到食piexdxd
播歌唱歌做齊哂~
之後和carol回家去~
返到屋企沖完涼同呀哥出去食十勝牛~
食左$172~
就係咁數12蚊散銀俾佢..
再加多2個十蚊銀~
總共32蚊散銀~
我同呀哥係咁笑~
個收銀無奈左~
之後去m記食icecream~
咁岩有3毫,呀哥話唔想袋住..
我就話俾兒童之家~haha
呀哥俾左張10蚊膠紙+0.5買新地~
咁岩Mc旋風$9.3~
咁呀哥就俾左$20.3佢~
找$11.3..
張膠紙又番到呀哥手中XD
我杯Mc旋風極大杯~
一路閒一路食~
邊食邊震呀震~
2男1女經過~
佢係我身邊經過之前勁近咁望左我一眼~
係因為我同呀哥都食緊icecream~
超kai~
左手2隻手指攞杯icecream~震
右手攞"持跟"...震~
仲要on到坐左係樓下食~
因為超大杯~
食得超慢~
重點係食左咁耐...icecream仲未溶呢下好野~
返到屋企繼續食呀食~
kai到度溫度...
搵呀搵..搵到度..
隻左手得9度~
其實可能仲低...
因為係左手係到搵~
XDXD
18/12~
某年的今天很有意義:)
n年後的我...
很想躲在我愛的人的懷抱中...
因為我很冷~
END`` |

2010 年 12 月 15 日 星期三  |
個blog差d封塵-,-  |
分類: 中學生活... |
沒有空打的我呀~~
4/12~
陪膠膠一齊返學校~
拍社短片~
有我.膠.lo.綠.燃.him.茄
燃生句對白係船到橋頭自然直~
但係佢成日講左船到茄頭自然直~
可能撚生太中意茄頭~
茄頭射波好勁~~
2點幾閒去銀座...
3點先食lunch= ="""
膠膠走左:'(
而我~
係某地hea左3個鐘~
觸景傷情?!
過去的已全成為最美好的回憶:)
5/12
早上學琴下午補習~
這天心情很差:'(
6/12~
星期1~
忘記了haha~
7/12
一年一度的speech day~~
早上左眼腫左:'(
滴眼藥水+食藥~
約了阿奚和晴晴還有采殷一起~
食m記~
不過丫奚7點9先起身~
但係8點3已到~超勁~
見到carmen:)
之後汶+豬鼻+賴豬到左~
賴豬招早比賽朗誦~
下午返番黎表演合唱~
佩服~~
英俊超好人俾左間獨立房比我地8個~
多謝~~
lunch同小余徐衍芷穎紀麗去食自家鳥冬
超貴~
不過豪一次俾佢~
做表演生其實好正~
人地要睇我地係化妝間玩~
最衰電話收唔到><><
you raise me up上哂腦haha``
弓喜賴豬攞第一:)
枝旗好正XDXD
同siuman小余嘉欣敏兒佢地一齊~
閒閒下有糖蔥餅~
即刻買~
超正~
返到屋企食完飯落去睇醫生~
真係發炎囉-,-"
滴眼藥水+搽藥膏+食藥...
咩料= ="
8/12
放假..
在家裡乖乖的做功課~
9/12~
pe老師冇返
為比賽而準備~
排球又比啦~
10/12
放學hea~
等j汶~
但係最後係我同siuman敏兒賴豬
去左銀座m記~
點知傾傾下賴豬話去不如去波鞋街買鞋囉~
之後真係堅架~
打住咁多先~
得閒再打
END``` |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 48 | »
|