Exam `` 琴晚成晚都冇溫過書 -,- 今蕉睇過下... 不過吾識計數個度;D 帶計數機都冇用-___________- 小息;D 同 珈瑞 佢地系三樓... then同 凹眼 入302^^ 跟住去308考說話,, 個人短講好彩係講Ending... 我只系識講呢個咋-,- then小組討論好彩得5分鐘,, 吾係都吾知點捱-_______- 一人講少少就搞掂-- 完左 ; 去搵 王俊強 交$$,, then上返去搵 凹眼 ,, 去 凹眼 屋企食野;D 差吾多2點走人