今蕉7點起身,,
then 開電腦打機…
熱舞玩到l0r- - 嘻嘻…
跟住傾msn…^0^
10點半左右出去食野…
11點食完…
跟住去搵人,,
隻野好令啊!
勁鍾意…衰人喇依家… 嘻嘻 !
不過我隻手好痛…紅晒啊…>0<
-------------------------------
then 返去搵媽媽,,
買完野就返家去l0r- -
跟住1點就返大陸…嘻嘻 !
返到大陸,,`
去爸爸間公司…`
兩個幾鐘…`
訓教去了! 嘻!`
跟住開左陣電腦就去食飯l0r- - `
去食蛇…`
搞錯!?好難頂啊…`
見到都想嘔…>0< `
食左少少野就冇食l0r- -
冇咩胃口…
8點爸爸先開車返去…
10點返到家!
|