唔見左phy書呀....
俾我知邊條友拎左.....又唔還 佢死硬!!!!!!!!!!
phy書第2次唔見.....
點解次次都係phy?!
就黎test喇!!!.....死得......
PCCW去死啦!!!!!!!!!!
食屎啦佢.....我一d都唔想用佢lo!!!
佢都唔知咩料...同我自動續約.....講都冇講過.....message又冇send過黎
頭先打去問佢幾時到期....佢話下年八月.....= =
我唔想再用pccw....
一個SMS $0.6.....超貴!!!!!仆街啦佢!!!!
我一個月send左出去有70幾個...?!
我邊有咁多呀...佢咩料呀!!!!
佢話上網可以c......(閱讀全文)
王偉賢係雜誌男 簡稱 '雜男'
讀音勁似宅男XD
Bio 死左.....
其實有冇人係識做架?!
MC冇一條係明佢up乜...
今日中史堂真係笑死我.....
王鎮輝講野勁係到走音...神呀
我想試下數下佢一堂可以走幾多次....
係對緊作業既時候....佢話有一條既答案可以係書到搵到
佢就打開書....講下可以係邊到抄...講完之後...
佢完全唔記得我地係對緊作業....開始講書
係呢個時候 嫦姐舉手問左一條好偉大既問題:乜我地唔係對緊作業咩?!
佢話:係喎!!!!
我係真心咁講: 呀sir 你好鬼正呀!!