琴日本來去練lala
1:45係學校門口等 我早左到 但係果到一個人都冇
所以咪打俾lala leader 佢話五分鐘後另外一個lala leader應該會到
個lala leader到左之後見到得我一個 佢話:佢地呢?!
我話:F.3得2個黎到 ,佢地黎緊 幾分鐘之後黎左一個
我地等左2,3分鐘之後 個lala leader話:唔練喇~得2個人...叫我地走....
我同個F.3女仔就去左行街
我地去左嘉誠..千色...合益....等到3:45...我呀媽差唔多番到元朗
之後我同我呀媽去左嘉誠...我重買左個書包...
勁開心!!...
唔打住喇~~!!我又要出去練lala
下次再打......
|