今日12點先起身,咁就整野打比zoe啦*
過左陣就出門口搭車啦~去到天瑞打比zoe,佢係中心啦*
咁我就等埋佢一齊搭車落元朗啦*
落到去就買野,買完就去左南安搵tammy*
吹左陣水,佢就送我地去搭車啦*
咁搭車同zoe傾左好多野,bb打黎傾左陣*
咁落左車就去左m記度買左d野食*
咁就開始教化妝啦,到左3點我就幫suki佢化左個疆屍妝*
佢地話幾好,仲叫我下堂教佢地化halloween妝*
教完打比bb,同佢吹左陣水*
同zoe係樓上吹水吹到5點,就落返去*
gigi話佢有野搵我,我要簽返gof d野,because我係主席*
要令去比賽,11月26就係啦*
咁簽完整好野我就去左搭車返家啦*
食完飯就hea,到左10點就落左街搵zoe同jj豬*
11點就返症家lu,又係到hea,睇電視+bath*
勁打比bb,佢訓左,12點幾佢起左身,打比我同佢傾左陣*
咁就再同bb玩左陣msn啦,咁就返room hea*
hea到眼訓就訓啦=3= |