Get Your Own! | View Slideshow

 

 
 
wahluvting

暱稱: Sai wah*
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

最新日誌

BE HAPI*
不用坐監了=3=
好hea的一天
開心的=3=
不想失去你=3=


日誌分類

全部 (17)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


細雯=

2006.10.20

細雯妹子,,生日快樂!!!!!!

今日11點幾起身整野同家姐出門口*

約左呀e佢地係輕鐵站一齊搭車過天瑞*

過到去飲荼同2個呀e,mun,呀婆,,表e媽,吐比,car,呀茜同表弟*

飲到1點就同吐比去左行北江*

打左比bb la,,咁就去左銀座*

睇到2點幾就走左,打比bb*

咁同吐比一齊行左去樂湖站咁我就返屋企*

吐比就去左元朗同呀e佢地行街*

咁返到屋企就睇三五成群,屋企一個人都冇*

咁到左4點就落街,打左比bb*

本來叫左呀e佢接細佬驚返唔到黎*

點知返到,但係打比呀e個陣佢已經落左街*

咁我就落去接細佬,接完佢就去左餐廳搵我呀e*

佢同我表妹2個係到食野,咁就同細佬一齊食野*

食完5點啦!!打左比bb*咁呀mun佢返緊黎*

 mun就話係公園等埋佢,有最新消息*

咁佢地就講啦,講到5點半mun終於黎到啦*

講完就返左屋企,咁gigi打黎叫我去中心*

有野傾,咁我就搭車過左去,打左比bb同佢講*

傾到6點半度就搭返車返屋企啦*

咁到左7點我打左比呀e,問佢地係咪一齊食飯*

佢地就話一陣打返怩我地,睇下去邊食*

咁就係依個時間發生左大戰,不過唔關我事的*

咁就同mun,家姐佢地落左街啦*

打比bb,呀e佢地仲係樓下等緊我地,等左好耐,哈哈*

咁就食飯啦,食到差唔多呀妹佢走左*

咁食完佢地就去曬公園,我坐左一陣就返家玩電腦*

返到去唔見呀妹,dad佢地打去唔通*

dad又發脾氣,係咁係到嘈~唉*

咁到左11點我就去左呀e屋企*

上到去玩勁舞,開左msn,bb同我講佢訓覺叫我一陣打比佢*

我冇應到佢,佢又嬲掛!!!我打左好多次比佢,佢都唔聽lo*

咁我就玩到3點就走啦,再加上電話冇曬電*

咁返到家又諗野,諗左陣就訓lu~



2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天


小彤彤,,18歲=3=

小彤彤18歲,,生日快樂

1星期,,我地7個友誼不變,,forever!!!!

sor呀,,今日冇陪你,,同你地食飯*

今日11點幾起身就整野啦,,

整完就煮野比自己食,,打左比bb*

咁1點幾就去左搭車搵埋ling b妹就落元朗,,

落到去去左學信,,走左,,再去左金得旺打左陣機,,

見到亂毛地,,唐偉杰叫我,,不過冇祇佢,,佢仲問我落黎搵邊個??

我同佢講我同我呀妹一齊落黎,,

跟住就去左新機打左陣,,

3點幾就去接jj,,3個上左m記,,bb打比我佢放學,,

再周圍行行行行行行行行行行行,,行到6點度,,bb打比我,,

咁我就行左去搭車啦~

6點半落左車就打左比bb,,佢話我快,,佢以為我岩岩上車,,哈哈^^

bb叫我返到去打比佢,,我返到去,,唐偉杰打黎,,

我唔知係佢,,咁我就聽左,,佢叫我去搵佢,,佢唔開心,,

我就同佢講我唔落啦,,我老公唔會比,,咁就收左線啦。

收完bb就打比我啦,,同佢講一陣會落街,,佢就話一陣打比佢,,我就話好,,

咁7點度就落街,,等埋呀e佢地就行,,咁我就打比bb啦,,

同bb講我落左街,,同埋同bb講唐偉杰頭先打過比我個d野啦,,

咁bb就叫我食完飯打比佢啦,,

咁就去食飯啦,,有好多人,,咁我食左陣就走啦!!!!!

佢地講d野我個時真係好撚老火lo,,好想打交,,吊=

咁就打比bb,,同佢講我去我呀e家,,要copy野同埋幫tobey copy埋,,

咁copy完就返家啦!!!返到去就玩電腦啦,,玩左陣又比mun整野個d,,

又睇下三五成群,,真係超正呀=3=   愛爆

咁11點就玩返電腦啦,,同bb玩左陣眼仔,,佢就去訓覺啦!!!

咁我就同呀熙玩左陣又同lum姐b傾msn玩到12點幾,,就打左比bb,,

bb冇聽應該訓左,,咁我就去bath啦!!!

bath完就一路睇電視一路打日記啦,,

依家就去訓覺豬啦!!!掛掛掛掛掛掛掛掛掛你地咁多個呀,,老死

 

ps"'y0y0y0y0y0y0y0y0y0y0y0. . . . .我愛死你你你你你你你你你你你你你你你你呀=3=



2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


bb*

今日11點幾起身,,整野就出門口. .

打左比bb*同mun+佢個fd食野,,

食完就同呀mun去買餸,,買完去左睇野,,

mun買左條短富都幾令咖//

買完就返左家啦!!!!咁就玩電腦,,

玩到4點就落去接細佬返家,,落去個時打左比bb,,

返到去就玩電腦,,玩到食飯,,食完就再玩電腦,,

又同bb玩眼仔,,玩到11點,,同bb大家都一齊訓覺啦==