小彤彤18歲,,生日快樂
1星期,,我地7個友誼不變,,forever!!!!
sor呀,,今日冇陪你,,同你地食飯*
今日11點幾起身就整野啦,,
整完就煮野比自己食,,打左比bb*
咁1點幾就去左搭車搵埋ling b妹就落元朗,,
落到去去左學信,,走左,,再去左金得旺打左陣機,,
見到亂毛地,,唐偉杰叫我,,不過冇祇佢,,佢仲問我落黎搵邊個??
我同佢講我同我呀妹一齊落黎,,
跟住就去左新機打左陣,,
3點幾就去接jj,,3個上左m記,,bb打比我佢放學,,
再周圍行行行行行行行行行行行,,行到6點度,,bb打比我,,
咁我就行左去搭車啦~
6點半落左車就打左比bb,,佢話我快,,佢以為我岩岩上車,,哈哈^^
bb叫我返到去打比佢,,我返到去,,唐偉杰打黎,,
我唔知係佢,,咁我就聽左,,佢叫我去搵佢,,佢唔開心,,
我就同佢講我唔落啦,,我老公唔會比,,咁就收左線啦。
收完bb就打比我啦,,同佢講一陣會落街,,佢就話一陣打比佢,,我就話好,,
咁7點度就落街,,等埋呀e佢地就行,,咁我就打比bb啦,,
同bb講我落左街,,同埋同bb講唐偉杰頭先打過比我個d野啦,,
咁bb就叫我食完飯打比佢啦,,
咁就去食飯啦,,有好多人,,咁我食左陣就走啦!!!!!
佢地講d野我個時真係好撚老火lo,,好想打交,,吊=
咁就打比bb,,同佢講我去我呀e家,,要copy野同埋幫tobey copy埋,,
咁copy完就返家啦!!!返到去就玩電腦啦,,玩左陣又比mun整野個d,,
又睇下三五成群,,真係超正呀=3= 愛爆
咁11點就玩返電腦啦,,同bb玩左陣眼仔,,佢就去訓覺啦!!!
咁我就同呀熙玩左陣又同lum姐b傾msn玩到12點幾,,就打左比bb,,
bb冇聽應該訓左,,咁我就去bath啦!!!
bath完就一路睇電視一路打日記啦,,
依家就去訓覺豬啦!!!掛掛掛掛掛掛掛掛掛你地咁多個呀,,老死
ps"'y0y0y0y0y0y0y0y0y0y0y0. . . . .我愛死你你你你你你你你你你你你你你你你呀=3= |