wai0521
暱稱: .`f0nGwAi❤
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-03-14
吳吳吳吳吳吳凱珊點既...
林少瑩點既100問
2009-12-31
2009-12-25
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 949
今日人氣: 2
累積人氣: 9431
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
i ❤ BBR&Banana ip`;;;] <3`
2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


2009-06-02 分類: 未分類

今日頭3堂係家政.
0k好挽.
整甜品._.
到小息..因為搞到好遲先上去.冇咩好挽
都係比人拎野/.\又去拎番.又要交換野先肯比番我,衰/____\''';D[玩既]
之後個兩堂都無聊-3-
跟住食飯..
小息..
呢個小息好玩^^
成班狂跑..
跑到我死死下-.-攰死我..
唔夠班男仔玩-3-[蝦女仔-.-無品;D haha]
但好好笑..勁勁勁勁勁勁好玩'
又勁勁勁勁勁開心..呢幾掛排個小息都好好玩.
但遲D就冇得玩T^T開心既時間真係短=3=
...中文堂作文`又有搞笑野;D
放學..去左家政室.
Miss話6月3.4.5.都去幫手.;]
之後拎埋紙就走人.去葵芳行左陣`陪人問野._.
就閃.';;;;;;;;;

 
發表時間:2009-06-02 09:31 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
``♥♥♥       i'm *f0nGwAi`##  
 
 
 
 
 
i ❤ BBR&Banana ip`;;;] <3`
2009 年 5 月 29 日  星期五   晴天


2009-05-29 分類: 未分類

今日早上番完學..

6:30又要再番/.\

我地成班仲諗緊番唔番屋企好`

因為3:30放完6:30又要到'

老師又未必準時放..

但最後都決定番去,因為個袋太大.

唔想帶/.\..之後即閃再勁快咁番黎-.-''[癲左..]

一番到去開頭都0k..坐坐下好悶-.-'

校長講野勁耐-3-超悶''

之後去廁所,,<--好好笑

番到黎成班唔知做咩望住晒..[[以為我地偷走-333-]]

本來都仲0k..愈睇愈悶-.-

之後悶左勁耐.終於走得,

我地有成大袋垃圾,猜包剪X.輸既扔

點知我輸..渣住個勁樣衰既袋走-3-

之後走到去馬路個到一直狂講笑.

跟住我同花做左一d行為勁白癡,勁無聊,勁幼稚-.-

之後又有D勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁瘀既野

我都廢時再講-______________-''''

之後去行一,行到9:00幾10:00就走人.番屋企

今日都好開心,,/.\

 

 

 

 
發表時間:2009-05-29 10:45 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
``♥♥♥       i'm *f0nGwAi`##  
 
 
 
 
 
i ❤ BBR&Banana ip`;;;] <3`
2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


100問`祝點既-.- 分類: 未分類

?????{開始啦啵-*-)?????
1)你乜名?-林芳瑋
2)貴根v_v?-13呀. 
3)有心理準備未? -嗯`
4)要去第5題啦`比個{start}*黎?  ._.''

----------?????學校*
5)讀邊間?嶺南鍾榮光博士紀念中學_
6)班主任乜水?  Miss凌同謝siR
7)最吾鋸既老師?-冇乜`個個都幾好.
8)有冇試過係廁所吹水吹到吾上堂?-冇. 
9)班上有幾多人v_v?  37
10)有冇插班生啊*?  冇!

----------?????班上既同學v_v
11)邊個成日比你整古xd*?
12)乜水學號係4號? -陳立邦
13)乜水學號係17號? - 韓嘉龍
14)將你學號減5係邊個xd? 唔記得-.-
15)最吾鋸既同學-_-? 不說了..=.='
16)邊條友性格低低能能?-好多啦/.\
17)邊條友講野9吾搭8*?
18)邊條某利最嘈-_-?區志仁.
19)坐你前面既係...?老師囉=.=
20)坐你後面既係...?陳文邦
21)坐你左面既係...?梁嘉希
22)坐你右面既係...?陳秀珠

----------?????愛情 ?o?
23)有冇鍾意人先xd? - 冇.-.
24)點睇3角戀v_v?不知/.\
25)有冇做過第3者v_v?當然冇._.
26)知吾知邊個暗戀你xd?唔知
27)有冇試過為愛而喊v___v?
28)承上; 咁介手呢v33v?緊係冇啦.
29)呢1刻最想同邊個講我愛你xd?全世界!

----------?????Now`
30)[Now-v-] 而家幾點?o??夜晚1:45
31)而家有冇聽歌先..?有呀
32)有冇食野..?冇
33)而家開吾開心..?0kla
34)而家快吾快樂..?0kla
35)而家眼吾眼訓..?0kla
36)而家最想鬧既係邊個..?唔知道呀
37)而家最想見到既係邊個..?唔知呀=.=

----------?????選出你10個認識既人` ?v?
38)  [[5男5女.v.]]
- [1]謝曉彤
- [2]周芷盈
- [3]曾碧花
- [4]陳鍩妍
- [5]祝顯瑩
- [6]陳秀珠
- [7]陳倩兒
- [8]羅紫昕
- [9]周?花
- [10]黎美芬
39) [1]識吾識[8]?識.
40) 係10個之中邊個同你最fd?[1].[2].[3]
41) [5]係男定女? 女
42) [10]幾時生日?唔知-0-
43) [2]同[3]你最鍾意邊個xd?-好難揀
44) 用3個字黎形容1下[6]?.指彈頭
45) [6]會吾會爆粗xdd?唔會.
46) [9]最後同你講左d咩?Bye bye
47) 識左[7]幾耐?3年倒

----------?????搞鬼題-v-`
48) ? 同3個你認識既人入面..係msn同佢講* [我係傻仔*v*]
[[ 最後列出佢比你既反應xd`.[[佢話`我知呀..kaka]]]

49) ? 係msn同1個異性講* [我暗戀左你好耐啦*v*]
[[ 最後列出佢比你既反應xd`.........冇做到.xd`

50) ? sms 1個朋友同佢講* [你望下後面睇下見吾見到我*v* 我就係你後面咋..]
[[ 最後列出佢比你既反應xd`.......冇做.)

51) ? 打去24567111同佢講* [幫我book 2個床位啊吾該!]
[[ 最後列出佢比你既反應xd`冇打.xd

52) ? 打去24567111同佢講* [你知吾知;其實你好樣衰!]
[[ 最後列出佢比你既反應xd`冇打xd

53) ? 對住媽媽or爸爸唱 * [波兒 波兒 魚兒小寶貝*v*]
[[ 最後列出佢比你既反應xd`;哈哈哈哈哈'呢個太搞笑!冇唱
           呵呵呵呵呵呵呵呵呵``實左太搞笑

----------?????潮語`
54)潮語你識幾多-_-?._.''
55)你今日囧左未v_v?要點答-.-
56)你kai吾kai?唔kai `xd
57)玩NDS多係未會變好屈機xd?-口-=.=
58)幾時你會o咀?不知道
59)放學會吾會去he?吾會.乖女黎xd
60)你淆吾淆底v_v?當然唔淆xd
61) Orz係未英文xd? [O].[r].[z]`咁就係英文`但拼埋就..應該冇咁既英文-.-
62)到底你知吾知Orz意思係咩?類似D動作咁掛`

---------?????無聊題-333-
63)講出10個歌手名?容祖兒.鄧麗欣.周麗淇.吳雨霏.方力申.G.M.E..蔡卓妍.梁靜茹.羅志祥.范瑋琪.
64)講出20個地方名?
65)講出5個名牌?Louis Vuitton...gucci..arnold palmer..westwood
66)講出G.E.M既中文名?唔知.
67)用1隻歌去代表下你而家既心情?好高難度啵.xd
68)講出10隻歌名?愛丫愛丫.二缺一.i'm sorry.Cross Over.相信童話.撐腰.如果的事.沒有如果......
69)列出10個吾同既表情(e.g ; *0* , -3-) ?
70)999+999= ?1998

----------?????估歌仔-v- [[吾準出貓,吾準上網睇.v.]]
                - 答歌名._.  答邊個唱 ?
71) 講講講 講笑不嫌肉麻     
*提示1 ; 2個男歌手唱._. 
*提示2 ; 隻歌好短.3.
? 歌手 ; 古巨基?!                   ? 歌名 ;唔知-.-好似一套電視劇既歌`但唔知咩名

72) 為什求覓到所愛 必先要死去活來
*提示1 ; 呢位歌手憑某1隻歌拎到好多獎=]
*提供2 ; 呢隻係新歌`
? 歌手 ; 謝安琪                      ? 歌名 ;祝英台`

73) Hey Hey 跟我擺
*提示1 ; 組合
? 歌手 ;  hotcha                     ? 歌名 ;Party Girl

74) 沉睡中的主角 怎會怕寂寞
*提示1 ; 而家佢好鬼紅xd
? 歌手 ;G.E.M                       ? 歌名 ;睡公主

----------?????最囍歡的...
75)最囍歡的歌手?好多.懶得打/.\
76)最囍歡的歌?好多.懶得打/.\
77)最囍歡的牌子?唔知
78)最囍歡的食物?好食既都囍`
79)最囍歡的人?全嶺南`xd
80)最囍歡的節日?很多.
81)最囍歡的地方?很多.
82)最囍歡的網頁?唔知

----------?????吾知問乜好/__\
83)你食左飯未-_-?食左
84)今日天氣好吾好?唔錯.
85)琴日天氣好吾好?唔錯.
86)上年既今日係星期幾xd?點知=.='
87)上年既2月14係星期幾v_v?唔知/.\
88)知吾知而家去到第幾題xd?88
89)仲差幾多先到100 -v-?11=.=
90)呢題距離第1題相差幾多xdd?=0=''

----------????? lasT`
91)終於91題了-_- 開心嗎xd?嗯`

----------????? 點名!
92)點5個名嗌佢做呢篇100問!.v.
93)點左吾做有咩後果?出門口踩狗屎.過馬路俾車撞.死左特造棺材都塞唔落`[講下炸]`唔做都冇咩
94)做左會有咩獎勵?錫你一啖.xd`都係講下`唔知
-[1]???
-[2]???
-[3]???
-[4]???
-[5]???

95)會吾會準備同我講byebye* ?
96)下次仲會吾會做100問v_v ?
97)97啦..做定心理準備講byebye啦!?
98)下次再見啦我地!比你揀日期..我地再見`?
99)就下年1月1日見啦xd 你話好吾好v_v?
100) 快d講byebye .v. 吾講係屎忽鬼\口/!?Bye-bye
?????(掰掰啦-^-*)?????

 

 
發表時間:2009-05-10 01:57 AM  [ 訪客留言(38) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
``♥♥♥       i'm *f0nGwAi`##  
 
 
 
 
 
i ❤ BBR&Banana ip`;;;] <3`
2009 年 4 月 26 日  星期日   晴天


2009-04-23 分類: 未分類

 

今日第2堂就drama.

聽B組D人講.個drama miss好黑人憎'

點知一落到去.係個男人`有兩個.

其中一個齋坐`唔知做咩既.其中一個好係soler=]

我地打招呼既時候鬼食泥咁既款.呀sir係咁唔收貨=.=

之後就玩遊戲.第一個遊戲好鬼刺激'唔可以比呀sir坐.但要計時

班人走去撘埋張凳.之後又拎走/.\`搞笑=]..阿sir一行過去又推走個呀sir..

就再玩玩玩玩玩..........就轉遊戲

今次玩排年齡大細.由大至細咁'個個細過我都高過我/.\自卑._.

之後又排手撐大細..就玩第3個遊戲分2組`輪流玩.

同人拉住隻手.['cow'叉]之後要解開佢.變番個圓圈

玩完就玩做動作.每組既每一個人都要做一個唔同既動作.比其他組估做緊咩.同地方

2個英文Drama都要講英文.

講左中文個呀sir就會高音咁講[What?~]

個呀sir比起上次個個搞笑得多了=.='

仲可以令我地肯做野

之後就小息.中史.普通話.食飯.再小息.就到數學.

因為晏就個段時間都0k涼.但小完息個個玩到熱

就叫呀sir開冷氣.但要應成佢唔好玩.唔好嘈`認真聽書.0k左._.

講講下野..講到鬼既話題`就話要講鬼故-.-

 之後就西史.地理....跳得好快=.='就放學

之後好多野都好好笑.太長'唔打

笑死我地.之後就走人~~~~~~~~~~~~~

 
發表時間:2009-04-26 09:01 PM  [ 訪客留言(42) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
``♥♥♥       i'm *f0nGwAi`##  
 
 
 
 
 
i ❤ BBR&Banana ip`;;;] <3`
2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


2009-04-17 分類: 未分類

尋晚12:00幾難得一次諗住做網上閱讀個功課.
點知..唔知邊個先係個個網.就睇下有冇2E D人0n..
最後問左周釗年同羅紫欣`
周釗年答我既答案白癡到想暈
昕就比左個網我.但研究左好鬼耐.都唔知咩黎
之後有人sd sms黎.同佢sd sd下唔係好想做/.\
諗住今日做番..[[結果係冇既.]]
同人sd sd下覺得好精神.之後到3:00幾.原來有人未訓`
個個人叫陳潔芯xD好鬼好笑`同埋杰..Sd ..
同芯sd到4:00幾就冇sd..去左訓覺=.=''
今日12:00先起左身.........
之後刷牙.食野`今日冇街出....悶/.\
一直係度用電腦..做功課`只係做左一本=.='
之後時間一直過...................
就到夜晚=.=之後突然諗起D急急急急急急急事
就即刻去做..非常唔得閒`頭先鬼咁得閒但又唔記得喎.死蠢!!!
之後芯打黎.但冇聽.佢就打左我去屋企`之後我醒目既家姐話左我有事做;D

佢又再打黎我手機.過左陣就打番俾佢.乖女吧^^?!xD

之後就睇電視'之後又同杰.詮.芯..佢地sd sms``
之後就過到到而家..打qooza喇`

係咁多._.ByE`~~~ 

 
發表時間:2009-04-17 01:25 AM  [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
``♥♥♥       i'm *f0nGwAi`##