wai0521
暱稱: .`f0nGwAi❤
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-03-14
吳吳吳吳吳吳凱珊點既...
林少瑩點既100問
2009-12-31
2009-12-25
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 949
今日人氣: 0
累積人氣: 9436
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
i ❤ BBR&Banana ip`;;;] <3`
2009 年 4 月 11 日  星期六   晴天


2009-04-10 分類: 未分類

                                                   今日冇野做..彤約左我出黎'                                                           

佢話佢行緊去葵芳;'

叫我去搵佢...

我就去搵'..搵佢途中俾我見到花=.=''

之後花同我講同邊個出..

咁岩彤係個個時候打黎..

所以醒目既佢唔洗我講佢都知

之後佢話佢打俾我.我冇聽

其實我唔知咩事..唔知佢打過俾我

he'唔好意思._.

之後就搵到彤..我地去左買野飲先

之後就行下';我地係咪都狂笑

笑到我地傻..一路行.一路講笑

笑到要反肚咁濟xd

之後行行下話去影相..

好鬼開心..之後又再行陣..

又係笑.笑笑笑笑笑笑笑*v*

之後佢就閃人..我就搵我表姐'

6點幾....就走左人!!!!!!!!!!!!

 

唔敢放d相出黎=.='''

 

因為會放大左-.-''

所以.................咁囉'_

但已經擺左張出黎.但細D既

 

 
發表時間:2009-04-11 06:26 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
``♥♥♥       i'm *f0nGwAi`##  
 
 
 
 
 
i ❤ BBR&Banana ip`;;;] <3`
2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


2009-04-08 分類: 未分類

今日..11點幾先起身
之後見到有人sd sms黎``
就一直sd..sd到好遲先刷牙=.=''
之後就用電腦..食野`
到左1點幾2點:就出街'
好開心^^一路玩一路同彤仲有另一個 fd sd sms`
玩到5點幾6點`就去左青衣食飯=.='
食完就坐陣..到左8:00`就番屋企.同人msn`
之後準備沖涼個陣又有人sd sms黎`
sd sd下唔想沖住=.=[唔係唔沖呀-.-係過多陣先沖咋-'-]
之後一路睇雜志.一路sd..之後先肯去沖涼=.=
沖完涼已經9點幾..睇左一陣電視咋/.\
之後又用電腦..又再狂sd信息
我同左[福.詮.翔.彤]個d sd sms..sd到亂晒=.=
sd左好耐..差唔多12點..無lala sd唔到
話咩發送信息失敗.已存去草X
都唔知搞咩/.\
之後又再玩陣電腦....用到2點幾
就去訓覺lu...............

 
發表時間:2009-04-08 01:43 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
``♥♥♥       i'm *f0nGwAi`##  
 
 
 
 
 
i ❤ BBR&Banana ip`;;;] <3`
2009 年 4 月 6 日  星期一   晴天


2009-04-06 分類: 未分類

今日番學差d遲到-3-"
因為落雨.所以要上去'周x花遲到'因為為左又係今日先記得買野'無奈-0-''
之後就上堂.頭三堂都係家政..熟野食`正@@
要分工買野.點知尋晚先記得'先即衝落去買!
買完番黎仲驚自已買錯野.點知D人都係買個隻
今日又有人冇帶野/.\悶`..~
我地組又有多..俾左一組冇帶既人`..
我地再次整多左`其他組都係xD
今堂都好好玩.HAPPY^^
之後就上數學.之後英文`英文默書
就食飯..我同花佢地要企係到食/.\..
覺得好好笑`哈哈;成日係到傻笑=)
食完.準備放人走個前要填問卷.之後好好笑'mISS以為我地笑佢
但不是呀@@'
之後又小息`又要落去再熟埋個汁同洗野-3-''
2個小息都冇左.第一個小息完左.打埋上堂鐘
我地都未熟好`..
之後科學..要測驗.完全唔知咩事- -
岩岩先知要測/.\
不過只係小測.下次先統測'統測先努力溫XD
之後兩堂中文要默書.之後教一陣書.就做工作紙.再改3張工作紙既改正
途中有好多野笑..個個都係咁'mISS LING講d野又好笑`..
就反肚了@@今堂真的太開心了@@又多野玩._.
之後過多陣就放得人走'放左人我地3個係學校玩左陣'又講下笑咁
先走'就去葵芳行左陣_今日真係好多野笑.好開心!
番到屋企又係得我地幾個'..唔想我阿爸咁快番黎/.\
希望佢玩多陣先番香港啦=.=

 

 
發表時間:2009-04-06 07:24 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
``♥♥♥       i'm *f0nGwAi`##  
 
 
 
 
 
i ❤ BBR&Banana ip`;;;] <3`
2009 年 4 月 1 日  星期三   晴天


2009-04-01 分類: 未分類

今日第一堂係人文..之後英文Drama'
聽人講個老師轉左'..睇黎都幾恐怖-3-''
之後小息'中史.普通話''普通話堂睇'金剛'._.
就食飯..之後小息'happy_
小乘息完左就數學..上得唔錯'_阿sir心情好左..he=]
之後西史'開始越黎越難*就大測'都唔知點- -
小測都係撞彩先第一..但大測'..擔心-v-'
之後地理..又系係到挽'%再次比呀sir話
我地前面個咋又玩過-3-'猜'包剪x'
[因為阿sir個陣開緊投影機..]我地就話猜輸既熄左佢'xD
我同希係咁輸..平時我地幾個合埋贏軒'點知今次俾佢係咁贏番...#
之後就放學.但要等miss ling黎'..之後讀d要留堂既人'點知我要留2個鐘.我都唔知點得黎2個鐘-3-'''
但之後可以用張野.可以唔洗留'
放人..之後miss ma叫我幫佢做野'但因冇地方做既關系- -
我地就去左阿sir間房做..之後d人係到留緊堂'
有個xxx係到扮野..別傻吧._.
之後我一路做野.一路同佢地留堂d人傾計同挽..
幾happy..之後睇唱歌比賽
d人都唱得好好..但最後個冠軍令全場0咀'恐怖..
但都恭喜晒-3-'合唱有2個亞軍..直得既'xD'也恭喜他們..

 
發表時間:2009-04-01 09:16 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
``♥♥♥       i'm *f0nGwAi`##  
 
 
 
 
 
i ❤ BBR&Banana ip`;;;] <3`
2009 年 3 月 28 日  星期六   晴天


2009-03-28 分類: 未分類

今日要番學幫手做野`..
我.花.彤本來約埋一齊番-3-'
我同花6:00幾就起左身`因為我地刷牙.洗頭.換衫都要搞好耐
搞店好花就打黎.之後我地就出左門口`
一睇手機'7:35分倒`我地個陣以為8:00到
就即call彤`佢話佢岩岩起身-3-''''
之後我叫佢得左打俾我'_
我同花就行住番學先`到左學校佢仲未打黎.
咁我就打過去啦`佢話佢仲食緊早餐#
彤就叫我地入去先`點知要學生証`我冇-v-''
之後著到鞋仲要吾係白色-0-'
更加唔比入..就諗住上彤屋企搵佢'
點知一上樓梯就見到劉sir'
我地就同佢講我地冇帶學生証&手冊
佢就話帶我地入去-.-
之後佢話:[點解你地會咁早既?!]我地就話:[早?!8點喇喎`]佢話:[仲有成個鐘喎`!]
之後佢就同我地講9"00開始`........f*u*c*k*!!
阿sir就話一係去行下先..或者幫佢做野`我地就廢時行`就揀幫佢做野
一路做.....做.........做....做.終於有人番`個個人係昕-.-
開始冇咁悶-[]-之後彤又番`d人陸續咁番黎`
我.彤.花就係到影相-3-'超好笑`xD
之後差唔多就開始..一直做`做到差唔多12:00就打陣排球
之後去食野`..行街`買好多野*>v<個老闆超好人'<3
好開心^x^'要番歸個陣.真係好唔想/.\
之後去青衣搵我家姐先``之後做青衣行左陣'悶-3-
就真係番屋企`[青衣個個]表弟勁Q'<3之後食埋飯再坐多陣到8:30就走`
E*************N***********D*************

 
發表時間:2009-03-28 10:26 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
``♥♥♥       i'm *f0nGwAi`##