今日10點返到公司~都唔知有d咩做*又冇show做
今日中午"牛生"黎左漁人碼頭考試(見莊苛)
跟住帶左佢去water world睇show*
我地個部門今晚搞左個食飯!(8點)
我諗食飽飯都係唱k多~聽日仲要返工*都係飲少d