今日10點返到公司~返到冇耐就落雨...好彩= =+
今日4埸show 3埸wedding= = 1埸古巨基
個心仲係到諗基仔場show 今晚一定cut show..
ha*中午果時開始冇乜雨@@" 呵~基仔場show開成了
超多人囉=0=" 會展又有3場wedding= = 暈
搞到好夜先收工.....
收左工過左去車個傻妹....過到去貓哂啦.....................
停左2次車...個傻妹就跌就跌咁 so要停車啦
好辛苦先車到佢BK HM= ="