
今日早上有早會,講左好耐......好悶.之後1-2堂係中文堂,班主任上,不過無上堂,因為全班俾人班主任話.1.陳sir(班主任)問我地邊個無交homeworks就起身.點知好似有三十個起左身,(我都有),之後陳sir開始罵人.......罵左20mins. 2.陳sir問我地邊個上個星期五有去打波同打千鞦的就起身(我無野),本來有12個,但有二個講講下就坐低左(陳sir俾),之後有10個俾陳sir罵,其中一個係班長......罵左好耐.唔記得左,仲知好耐,岩岩好二堂.落堂有去打波同打千鞦的要去''佛其''.
好,我從此不在鐘意佢.(如果得的話) |