
今日同琴日一樣,我同我一齊住係深水果個同學一齊搭車,係車到,我地係到講野,講講下無野講,超無聊.
than反到school,到我地女仔查校服,我唔記得帶腰帶,接著當然係問人借la.Than上通識,最唔想上星期四的通識,因為同我之前同我吵架果個一齊坐(唔係課室上).搞到我好無聊同好無奈,唔知點好.唉,過左一陣各有各玩,其實如果唔係同佢坐咁就好.然後上英文,有個外籍人士過來上課(每個星期四有一堂係佢上)......than上中文堂,班主任係到講下野,之後叫我地投票係歌唱比賽唱咩歌好,投左二堂,嘩,投到la,拿左二堂時間......最後一堂上普通話,同我一齊坐果個男仔係到同我玩,點知啊sir叫佢去罰"棋"我無野,啊sir無叫我,哈哈!
放左學,同我一齊搭車個果女仔要係學校上堂,我陪佢係到等miss,其實唔叫等,因為我地同同一班同學係到玩,直到miss來,我走左.反到home"zzz"左一陣.
|