今日我7:35先返到學校喳~~
今日第一堂係數學:悶到爆炸,,係到講番之前教過ga野..仲要係書有答案.唉….>.<
第二堂係中文啦:今日中文堂好似整係教六何法同埋講左d關於測驗既野
第三堂都係中文:吾記得左做過d咩添!!
第四堂…..歷史:整係講聽日要去考察既野咯
第五堂至第六堂都係英文牙:做左份Quiz
第七堂至第八堂:都係係都背詩啦!!超悶喎
放左學之後,,問左黃家借Vocanbrury ,,抄完之後我就玩左一陣就走嚕