今日係早會冇嘜野做牙∼
係DT堂都幾好玩既,下個Day2要交承受架牙,都吾知交吾交到添,幾驚下.
係中文堂都係對下試券咁喳,都幾悶下∼∼
跟住就係數學堂,悶到死喎,不過呢允霖(奶媽)啤人整到哭!!
係VA堂都冇嘜野做,今堂好悶牙“
係課外活動堂-健康『煮』意,都一般遮,我仲以為整楊枝甘露西米糕添,點知係整燉奶喎∼
放左學之後,落左去小食部買左條雪條,之後去左英語自學中心聽左幾首歌,然後,去左DT室做左D枝架咯!!5:00幾就走“去左公園玩左一陣,奀奀王話走,所以我同埋奀奀楊搭273返屋企,我地就係粉嶺火車站離別啦∼∼返到屋企到6:10咯!!

分類: 未分類 |