我只愛老婆!!姬姬豬
我咁多年黎都係第一次咁愛一個女仔ja!!
就係你喇!!maggie
wai520maggie
暱稱: ■頂級"偉偉
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
嘻嘻!!就七個月喇!!愛...
2008-3-(27-29)
第148日...^^
第142日.......
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 24
今日人氣: 0
累積人氣: 502
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


鬱悶 分類: 未分類

今日..老婆你同我講清楚..你就係一個咁既人..

我都吾應該離開你..

我地永遠.一齊

我相信我既愛....會令你改變



2008 年 3 月 31 日  星期一   晴天


嘻嘻!!就七個月喇!!愛死你呀 分類: 未分類

30-3-2008

今朝11點幾起身..好掛住老婆!!
2點鐘同家姐出左去...係樓下踢波
踢到4點幾..同學打黎叫我去荃灣做功課!!
之後5點幾..踢完^^老婆就打黎喇!!好開心..佢返到黎香港喇!!但係都未見到佢.........仲係'勁' 掛住你呀老婆豬!!
6點幾..我叫左同學黎!!
7點鐘搭34去三棟屋影相...之後返左西村....
仲要成晚訓吾著!!

31-3-2008

今日返學...之後好攰!!成晚冇訓到教!!
係8點訓到12點幾!!
...之後坐坐坐
老婆豬..你打黎話M到我仲開心呀!!^^愛死你



2008 年 3 月 30 日  星期日   晴天


2008-3-(27-29) 分類: 未分類

3月27號

唉...27號返學喇...我冇返^^嘻嘻!!之後攞左隻綠寶老婆bb______之後係老婆屋企玩左陣
之後佢搵左孫女同我地出去陪佢攞回鄉証....
之後我就走左.....唉,如果你真係有左!!我吾驚坐呀....驚你老豆打你ja..............................................
總之真係有左就一定要生.........
我等你返黎香港

3月28號

返學喇....之後岸鳩鳩咁坐左成日!!
我太掛住你喇...你可吾可以馬上返黎呀??
老婆豬呀...I Love You And I Need You So Much
隻眼吾知做乜...好痛
夜晚玩電腦...同老婆傾左陣
老婆豬呀:你叫我訓...我就馬上訓!!乖吾乖??
乖就要錫我喇!!

3月29號

今日9點起身...之後坐左係廳!!
華b11點幾上左黎...
12點落7-11食Lunch
之後去左睇PoNg少比賽
睇到4點幾坐的的返西村...
之後入盛恩打PS2!!
Pong少輸左$80比我(要等佢有錢先還)
老婆豬..我好掛住你呀!!
快啲返黎!!

 



2008 年 2 月 3 日  星期日   晴天


第148日...^^ 分類: 未分類

個電話吾知做咩...好似比警察偷聽咁

 今朝返去學校拿成績表!!頂...有幾科吾合格...

之後搭86c去婆婆屋企...上車之後打比老婆!!

傾到我就落車...

落車..上到牙婆屋企...老婆打黎..原來牙婆吾係屋企><"

之後吹水明.成日吹水..又話黎(我以為佢吹水)之後佢黎左..

搞到冇得去老婆豬屋企玩...我勁好超級後悔!!

之後走果陣...係樓下見到婆婆..佢返左去屋企

老母就好夜先走...

之後我返左屋企訓..

訓到就7點果陣.老婆sd msg比我..話比狗圍..幾驚佢出事..打比佢...

之後冇事..

佢返到屋企!!

佢耳隆又流血lo..擔心死我...遲早出事!!

我係maggie既人..冇人搶走到我!!



2008 年 1 月 28 日  星期一   晴天


第142日....... 分類: 未分類

哇..一考試到而家先打返日記喎!!20日冇打日記!!哇..勁

好悶

老婆豬!!我愛你....你做咩次次係你xg都打我叫(沈智偉) / (偉).我吾係你老公咩??

我好想快小小見到你...

吾打喇!!

訓教..好累!!

姬姬豬..