今日同jo co ming去左寵物節.
所有野都比我想像中好.
晨早流流0935起左身.
跟著沖涼 食麵 做左少少暑期作業.
jo打黎 佢話kawai唔去喇喎- -
叫左阿ming去.
1145出門口.
之後去左客務中心退返張八達通.
得$33個幾 shit- -
一行出去就見到佢兩姊妹.
去完ok買野就有車 時間岩岩好:)
搭搭下車 jojo同我講左個好突然既消息..
佢話布冧死左..
莫講話佢地..我都好難過..
去到兆康 狂打比阿ming- -
要等佢成幾個字 所以行左去ok hea.
jojo同coco要食野 咁我就去買本雜誌睇啦.
見到Monday 係喬恩同小天做cover!
身為<<命中>>迷既我梗係買啦xd
好啦 佢地食完野就等阿ming啦
同阿ming會合左之後就行去搭車.
原來佢地話搭西鐵 講真 我咁大個女第1次搭西鐵- -
西鐵真係好快xd
話咁快去到元朗.
jojo話信義書院出面有for寵物節既直通車
行都行到腳抽筋-3-
搭車比jojo fake左- -
2姊妹同小啡霸左3個人位
搞到我要同阿ming坐-o-
coco一拎小啡出黎就落雪- -
小啡狂甩毛..
佢係我大髀果陣狂整我個肚- -
wow 好快到左博覽館.
阿ming係車度一見到雪橇犬就狂話得意..
好小朋友呀佢-v-
一入會場就見到2隻大狗 超可愛xd
跟著我地周圍行 四周圍都係狗仔xd
行到去寄居蟹個攤位我心入面發晒癲..
真係好想買呀xp
估唔到原來阿ming都想買返隻.
我終於聽到有1個人話想養蟹仔啦.
去到最後面係比狗仔玩既equipment
有隻狗好慘 比佢主人拖住黎跳圈xd
跟住jojo coco去左拋圈 諗住中包尿片比小啡
點知中左包狗糧- -
好在個姐姐好人 換左隻紅蘿蔔玩具比小啡.
跟住同阿ming行返去睇蟹.
$168先得1隻L size既蟹仔.
之前上網睇$148成set 連埋缸喎 梗係買1set啦-v-
睇唔岩 咪周圍行下囉
行行下見到有隻大狗
阿ming又話要影相- -
佢今日大大話話都影左3隻大狗.
佢算勁架啦 比著第2個 係隔離睇下就算.__.
之後又係周圍行下啦.
jojo話要睇show.
點知睇左半個鐘到就走人lu.
臨走再行多一陣.
1545左右上車.
1630就返到元朗 超快xd
一返到屋企就訓教
累到抽筋-____-
仲未做功課t^t
|