Smiley:)
wai827
暱稱: 蔚:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
2008-09-11
2008-09-04
2008-08-29
2008-08-27
2008-08-12
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 30
今日人氣: 5
累積人氣: 999
2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天


2008-07-24 分類: 未分類

唉 書展之旅冇左lu!
冇人去 咁惟有書局出左書先買啦-3-
商務會唔會有呢?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
呢排真係好好好好好悶- -
惟有做下100問啦!xd
可能做下做下會做左幾個.

隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔-'關於自己的'-隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔
1♥-   你叫咩名喔;- tsemanwai
2♥-   你住邊到喔;- 屯門
3♥-   你讀邊間喔;- tyt
4♥-   你生日日期;- 27.8
5♥-   你咩星座喔;- 處女座
6♥-   你電話咩台;- SmarTone
7♥-   你有冇釘耳;- 冇
8♥-   你飲酒的嗎;- 唔飲!我咁乖xd
9♥-   你有冇紋身;- 以前細個抹得甩果d算唔算?
10♥- 你自戀的嗎;- 極少.
隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔-'關於朋友的'-隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔
11♥- 你大概有幾多個朋友;- 幾十個囉- -
12♥- 你大概有幾多個知己;- 5個內.
13♥- 識得最耐系邊個      ;- 如果話而家仲有keep in touch既.. yanbaby:)
14♥- 最中意同邊個玩      ;- fds xd
15♥- 成日同邊個1齊       ;- kawai jo co wingki
16♥- 有幾多個異性朋友   ;- ( for ex-1A ) 11個掛.
17♥- 有幾多個同性朋友   ;- ( ex-1A ) 全部女仔都係:)
18♥- 你心目中朋友既定義;- 玩得 岩傾.
19♥- 你心目中知己既定義;- 重視對方 咩都會share.
20♥- 有咩想對朋友們講   ;- 我愛您們!:)
隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔-'關於愛情的'-隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔
21♥- 你現在有拍拖嗎     ;- /
22♥- 那愛人是誰喔        ;- /
23♥- 拍過幾多次拖呢     ;- /
24♥- 最難忘系邊次        ;- /
25♥- 初戀系幾時喔        ;- /
26♥- 中意單身定拍拖多d;- 單身.
27♥- 你既擇偶條件        ;- 重視我 坦城 對我好.
28♥- 中意同情人做咩     ;- /
29♥- 唔中意同情人做咩  ;- /
30♥- 你係主動定被動     ;- 被動
隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔-'關於家人的'-隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔
31♥- 你有咩屋企人      ;- 爸媽哥我
32♥- 最中意邊個         ;- 個個都差唔多- -
33♥- 最唔中意邊個      ;- 冇掛
34♥- 覺得他們愛你嗎   ;- 唔係太愛
35♥- 佢地對你有咩期望;- 成績好d囉- -
36♥- 試過離家出走未   ;- 未
37♥- 你爸愛人係邊個   ;- 你話呢?
38♥- 你媽愛人又係邊個;- 你話呢?
39♥- 覺得屋企溫暖嗎   ;- 唔多暖
40♥- 愛回家嗎            ;- 愛掛
隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔-'關於2選1的'-隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔
41♥- 友情 0r 愛情;- 友情
42♥- 倉頡 0r 速成;- 九方
42♥- 聽歌 0r 唱歌;- 聽歌
43♥- psp  0r nds  ;- nds. 但我冇- -
44♥- sms  0r msn ;- msn
45♥- 屋企 0r 出街;- 差唔多..
46♥- 被愛 0r 愛人;- 被愛啦梗係- -
47♥- 夏天 0r 冬天;- 冬天:)
48♥- 上網 0r 打機;- 上網
49♥- 愛喊 0r 愛笑;- 笑!
50♥- 暗戀 0r 明戀;- 暗戀- -
隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔-'關於學校的'-隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔
51♥- 學校大唔大      ;- ok啦
52♥- 有幾多層喔      ;- 5層連天台
53♥- 有幾多個籃球場;- 1個
54♥- 有幾多個足球場;- 1個
55♥- 校長室系邊      ;- 地下office
56♥- 校務處系邊      ;- 地下
57♥- 禮堂系邊         ;- 4樓
58♥- 學校校訓係咩   ;- 愛敬勤誠
59♥- 社別點樣分的   ;- 紅藍黃綠
60♥- 學校有咩科      ;- 好多 點list?- -
隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔-'關於雜錦的'-隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔
61♥- 有咩對你黎講系最大壓力;- of coz學業
62♥- 認同壓力變成動力嗎      ;- 少少
63♥- 是否覺得身邊冇個好人   ;- 唔係
64♥- 有冇結交過1d損友         ;- 有
65♥- 想做男仔定女仔            ;- 女仔- -
66♥- 想做邊個國家既人         ;- us/uk/italy都好.xp
67♥- 你願望係咩                  ;- 學業超進步!
68♥- 咁你志願又係咩            ;- 未諗到.
69♥- 你口頭嬋係咩               ;- 收x 慳d 仆x - -
70♥- 有冇試過介粗口            ;- 有 岩岩上中學果陣好多fd都話我講少左好多粗口.xp
隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔-'關於喜愛的'-隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔
71♥- 喜愛自殘嗎;- 未試過- -
72♥- 喜愛浦的嗎;- 唔蒲架我:)
73♥- 喜愛的顏色;- 黑白灰紅黃藍
74♥- 喜愛做的事;- hea
75♥- 喜愛訓教嗎;- 愛!
76♥- 喜愛鬧人嗎;- 睇下邊個啦xd
77♥- 喜愛返學嗎;- 而家愛.
78♥- 喜愛旅行嗎;- 想
79♥- 喜愛那國家;- 日本 意大利
80♥- 喜愛混血嗎;- 麻麻地.
隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔-'關於月份的'-隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔
81♥- 1月份難忘既事  ;- 2008年黎左!
82♥- 2月份難忘既事  ;- 新年xd
83♥- 3月份難忘既事  ;- 班足

84♥- 4月份難忘既事  ;- yanbaby生日:) 班足 因為2nd t.t.比人鬧 兼退左女排.
85♥- 5月份難忘既事  ;- 好似冇乜- -
86♥- 6月份難忘既事  ;- jo生日:) exam 狂練班排;mc 班排比賽
87♥- 7月份難忘既事  ;- ( till 24/7 ) 狂補課- -
88♥- 8月份難忘既事  ;- ( coming ) 27.8 13th
89♥- 9月份難忘既事  ;- ( coming ) 開學. 果陣唔知f1定f2呢..
90♥- 10月份難忘既事;- ( coming )
隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔-'關於金錢的'-隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔
91♥- 覺得金錢重要嗎         ;- 重要
92♥- 金錢用係邊樣多         ;- 返學 lunch
93♥- 捨得用係邊方面         ;- 返學 lunch- -
94♥- 會借錢比人嗎            ;- 會
95♥- 係米覺得有錢就咩都得;- 睇下幾多錢啦.
96♥- 新年大概有幾多利是錢;- 700-800
97♥- d錢會唔會入落銀行    ;- 唔會
98♥- 有冇儲錢既習慣         ;- 冇 但洗錢會就住洗.
99♥- 覺得自己係米好大洗   ;- 唔係
100♥-會唔會比家用屋企人  ;- 我都冇錢點比佢地- -
隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔-'the end; thank you'-隔隔隔隔隔隔隔隔隔隔


001 ♥ 依家幾點 ? ;- 1637
002 ♥ 花名係咩 ? :D ;- vivian
003 ♥ 幾歲 ? :) ;- 12
004 ♥ 中學定小學 ?o? ;- 中學
005 ♥ 讀邊間 ?o? ;- tyt
006 ♥ 依家緊唔緊張興唔興奮先 ?! ;- 好緊張好興奮呀!
007 ♥ 對我第1次作100問有冇信心 ?^_^;- 有既.
008 ♥ Best fd有幾多個 ? ;- 少於10個.
009 ♥ GD fd 有幾多個 ? ;- 好多個.xp
010 ♥ 夾埋有幾多個fd ? :o) ;- 好多個.
011 ♥ 依家除左做100仲有做咩 ? ;- 聽歌
012 ♥ 你既主壇係咩 ?;- 唔明你講咩- - 係咪常去既壇? 3男:)
013 ♥ 愛否3男 ? ;- 愛:)
014 ♥ 憎唔憎火星文 ? ;- 少少憎.
015 ♥ 你係咪火星人 ? ;- 唔係.
016 ♥ 對火星人有咩感覺 ? ;- 冇咩野..
017 ♥ 如果你係自貼區發現假相人會點 ? ;- 唔理佢但會討厭呢d人.
018 ♥ 愛做100問嗎 ? ;- 愛!
019 ♥ 中意打書面語定口語 ? ;- 口語.
020 ♥ 最中意咩科目 ? ;- chin eng pth cl
021 ♥ 對於6月25號打8號波唔洗番學果日有咩感想 ? ;- 我果陣先發覺原來我最愛係風神!
022 ♥ 你會點叫你條仔/女 ? ;- /
023 ♥ 大吉利是講句 ,如果你條仔/女入左醫院你會點 ? ;- /
024 ♥ 自問堅強定柔弱 ? ;- 外剛內柔
025 ♥ 多唔多講粗口 ? ;- 爆多xd
026 ♥ 憎唔憎人講粗口先 ? ;- 唔憎啦梗係xd
027 ♥ 玩左XG有幾耐 ? ;- 我玩qooza- - 幾個月.
028 ♥ 覺得XG好唔好用 ? ;- ( xg ) 好 ( qooza ) 都ok.
029 ♥ 最中意食咩零食 ? ;- 朱古力:)
030 ♥ 最中意飲咩 ? ;- 好多- -
031 ♥ 你係咪LES ? ;- 唔係!
032 ♥ 最中意邊間網吧 ? ;- 我咁乖 冇去網吧架我.
033 ♥ 中意睇漫畫定小說 ? ;- 差唔多..
034 ♥ 咁又中意睇邊類多呢 ? ;- ( 漫畫 ) 搞笑xd ( 小說 ) 鬼 愛情.
035 ♥ 自問粗魯定溫柔 ? ;- 一半一半- -
036 ♥ 你依家有冇男/女友 ? ;- 冇.
037 ♥ (應上題*)靚唔靚仔/女既先 ?;- /
038 ♥ 扑過野未 ? ;- /
039 ♥ 自問淫賤定淫蕩 ? ;- 有咩分別? 我2樣都唔係xd
040 ♥ 初戀幾時 ? ;- /
041 ♥ 覺唔覺D女成日叫好煩 ? ;- 覺!
042 ♥ (應上題*)咁你自己又有冇 ? ;- 冇.
043 ♥ 鍾意睇TVB定ATV ? ;- tvb.
044 ♥ 你係英文白痴定中文白痴 ? ;- 我係數學白痴
045 ♥ 有幾多個真心FD ? ;- 少於5個
046 ♥ 有幾多個酒肉朋友 ? ;- 大把.
047 ♥ 自問樣衰定靚定型定索定普通 ? ;- 普通
048 ♥ 你會否過份自大 ? ;- 唔會
049 ♥ 如果有個人狂講爛GAG俾你聽但又一D都唔好笑而且好無聊你會點 ? ;- 一係喪睥佢 一係話::哈哈 好好笑喎- -
050 ♥ 口頭蟬係咩 ? ;- 收x 慳d 仆x
051 ♥ 出街通常去邊 ? ;- 市中心/打波
052 ♥ 如果第日你結左婚之後個老公叫雞你會點 ?o? ;- 打到佢變雞
053 ♥ 唔開心果時會點 ? ;- 搵yanbaby:)
054 ♥ 拍過拖未 ? ;- 未
055 ♥ (如上題回答未的請往下題*)咁你地拍過咁多次拖又有幾次係真心 ? ;-
056 ♥ 多聽邊類型既歌 ? ;- 廣東 英文 國語都有xd 多為pop song.
057 ♥ 俾人話過姣婆/佬未 ? ;- 未
058 ♥ 你果班有冇爛gag怪 ? ;- 大把
059 ♥ 咁又有幾多個 ? ;- 大把
060 ♥ 作過愛情故事未 ? ;- 作過
061 ♥ (應上題*)有冇po上網 ? ;- 好似冇
062 ♥ (應上題*)口語定書面語的 ? ;- 好似口語
063 ♥ 最鍾意咩字型 ? ;- times new roman 較撩草既字型
064 ♥ 座號係幾多 ? ;- 16
065 ♥ 初吻幾時俾左人 ? ;- /
066 ♥ 有冇搶走過人地初吻 ? ;- /
067 ♥ 你地老豆老母俾唔俾你地出夜街 ? ;- 你地!?- - 唔多比
068 ♥ 最多出到幾點番 ? ;- 試過12點幾 07年中秋果晚
069 ♥ 幾歲可以自己出街 ? ;- 好似..10?11? 唔記得-o-
070 ♥ 覺得自己自唔自由 ? ;- 唔多自由
071 ♥ 想要正身材定靚皮膚 ?(只可二選一 ;P) ;- 靚皮膚!
072 ♥ 如果有1日你毀左容會點 ? ;- 喪喊
073 ♥ 如果有1日..朝早起身變左個大肥婆..你會點 ? ;- 不嬲都係- - 不過係"大"既話.. 都係喪喊- -
074 ♥ 最鍾意邊個歌手 ? ;- 莎 kay avril h!p
075 ♥ 佢係邊度人黎 ? ;- 香港 加拿大 日本
076 ♥ MSN有幾多個人 ? ;- 207
077 ♥ 幾歲開始識打字 ? ;- 7定唔知8歲.
078 ♥ 用咩輸入法打 ? ;- 九方
079 ♥ 住邊 ? ;- 屯門
080 ♥ 你老豆老母對你好唔好 ? ;- 唔多好
081 ♥ 試過離家出走未 ? ;- 未
082 ♥ (應上題*) 想唔想試下 ? ;- 少少
083 ♥ (應上題*) 點解 ? ;- 好煩
084 ♥ 鍾意聽快歌定慢歌 ? ;- 冇所謂.
085 ♥ 最憎邊個藝人 ? ;- 好多
086 ♥ 上堂會做乜 ? ;- 聽書- - 抄notes 吹水
087 ♥ 鍾唔鍾意自拍 ? ;- 唔中意
088 ♥ 有冇俾人話過你自戀 ? ;- 冇
089 ♥ (應上題*) 咁嬲唔嬲 ? ;- 都話冇- -
090 ♥ 仲有10題就完囉啵 ;有咩感想 ? ;- 好想快d完xd
091 ♥ 呢個100問係邊度黎 ? ;- 3男
092 ♥ 最鍾意咩公仔 ? ;- 海綿仔 依唷 史迪仔
093 ♥ 我係咪好多野問 :o) ? ;- 唔係點整到100問?- -
094 ♥ 咁我煩唔煩先 ? ;- 唔煩
095 ♥ 你瘦定肥 ? ;- 肥- -
096 ♥ 你3男係咩等級 ? ;- 新仔xd
097 ♥ 覺得呢個100問點 ? ;- ok啦
098 ♥ 知唔知作呢d有幾辛苦 ? ;- 知!
099 ♥ 做咩唔出街咁得閒係度做100問 ? ;- 因為我愛100問xd
100 ♥ 依家幾點 ? ;- 1700
                      ☺100問完☺

好啦做住2個先. 我要tag人!
yanbaby!