我發覺,
原來自己幻想一D情景,
係可以幻想到喊......
琴晚瞓唔著,
又無聊...
終時坐左係張床度諗嘢...
其實我諗既嘢純粹虛構,
但係就向左唔好既方向諗...
越諗越灰, 越諗,D情景就越悽慘... 原本就應該唔會喊, 最哀自己又代入左個主角, 諗到個情景係D人喊緊戈陣, 自己咪又跟住......囉... 喊完... 先係度諗, 自己點解要喊... 不過都已經喊到雙眼好攰, 所以瞓左... :)
越諗越灰,
越諗,D情景就越悽慘...
原本就應該唔會喊,
最哀自己又代入左個主角,
諗到個情景係D人喊緊戈陣,
自己咪又跟住......囉...
喊完...
先係度諗,
自己點解要喊...
不過都已經喊到雙眼好攰,
所以瞓左...
:)