my blog's=3= 

2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天


... 分類: 未分類

真係超耐冇打過blog...

今日決定「的」起心肝打blog!!!

不過真係唔知打咩好...連密碼都差啲唔記得,不過最終都俾我撞啱左

係呢個時候有兩名食緊「金枕頭」既人死左入黎,陣味真係------超攞命!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

仲趕極都唔肯走丫...不過我都決定打埋篇blog先走,好“wai“大呢*!!!

打咩好????????????????????????????????(腦閉塞中)

阿媽入埋黎...

下一次打blog既日期係___yyyy/mm/dd......再見

 

 

 

 

 

 



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »