Wai Yi~日誌!!
hi!!請留言~~
wai_yi
暱稱: 偉偉!!
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
7月有好多人生日...
今日好開心~~
覺得自己好失敗!!!!
今日好吾開心......
今日落雨...
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 72
今日人氣: 0
累積人氣: 878
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 27 日  星期五   微雨


覺得自己好失敗!!!! 愉快 分類: 未分類

今日,我訓到7點幾先起身,搞到食吾到早餐......

番到學校,差吾多8點2,但係吾知點解有勁多人都味番

跟住我就問人話點解d人仲味番,佢竟然同我講話8點11至算遲到

唉!我都吾知我係吾係miss趙講既所謂「腦缺鈣」呀!!(不過應該都係喇~因為

我連呢句野係吾係miss趙講既都吾係好記得,呵呵!!!)

打左鐘後,miss鄭定吾知係miss曾派分條,哇!!!D分比D牙Sir/miss

拉到勁低(唉!個分比佢地拉到渣都冇得剩......)

對完分條,我就勁乖咁係到做暑期作業(簡直係奇蹟牙~)

過埋果個長到牙媽都吾認得既「小息」(我仲認得,放心...)

之後,我見到d人係到執書包,我又行過去問佢地做咩,哦哦!!!

我記得喇~係要落去睇電影牙~(睇黎老人痴呆症有年輕化既趨勢!!)

落到hall,麥嘜拖住我隻手指穿梭人群,超似一個姐姐拖住個妹妹咁(我係細過佢嫁,

吾好以為高就代表老......)呵呵~

哇!!!我原來以經打左咁耐喇~今日就係咁先啦~幫下手留cM喎~^^

歡迎聽日再黎過啦~(呢句有D似餐廳服務生會講既野~呵呵!!)

 

 

發表時間:2008-06-27 04:32 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 wai_yi 的日誌)


cicigirl03 於 2008-06-28 08:50 PM 發表:
cm 4 U =]
回cm呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



slUYl 於 2008-06-28 06:52 PM 發表:
cM`@_@!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sze_love 於 2008-06-28 09:49 AM 發表:
`comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kai_ying 於 2008-06-28 09:20 AM 發表:
搶2 xdd
同病相憐也.(老人痴呆症)
c0mment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾知我地邊個嚴重D呢?哈哈!!!!
Posted at 2008-06-28 09:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yin_1103 於 2008-06-27 06:25 PM 發表:
no.1 cm黎到~
你今日唔知做咩個時個樣真係好得意呀~
哈哈``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又比你搶到第一喇~勁牙!!!
 
嘜我個樣真係咁搞笑咩?哈哈哈哈~你鐘意就好喇~哈哈哈哈!!!!!
Posted at 2008-06-28 09:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]