今日,我訓到7點幾先起身,搞到食吾到早餐......
番到學校,差吾多8點2,但係吾知點解有勁多人都味番
跟住我就問人話點解d人仲味番,佢竟然同我講話8點11至算遲到
唉!我都吾知我係吾係miss趙講既所謂「腦缺鈣」呀!!(不過應該都係喇~因為
我連呢句野係吾係miss趙講既都吾係好記得,呵呵!!!)
打左鐘後,miss鄭定吾知係miss曾派分條,哇!!!D分比D牙Sir/miss
拉到勁低(唉!個分比佢地拉到渣都冇得剩......)
對完分條,我就勁乖咁係到做暑期作業(簡直係奇蹟牙~)
過埋果個長到牙媽都吾認得既「小息」(我仲認得,放心...)
之後,我見到d人係到執書包,我又行過去問佢地做咩,哦哦!!!
我記得喇~係要落去睇電影牙~(睇黎老人痴呆症有年輕化既趨勢!!)
落到hall,麥嘜拖住我隻手指穿梭人群,超似一個姐姐拖住個妹妹咁(我係細過佢嫁,
吾好以為高就代表老......)呵呵~
哇!!!我原來以經打左咁耐喇~今日就係咁先啦~幫下手留cM喎~^^
歡迎聽日再黎過啦~(呢句有D似餐廳服務生會講既野~呵呵!!)