i am so busy~~! every thing can not under control~~~!! HELP~~!!!!
今日我介紹一下我位web fd ,佢唱歌好好聽gar!! 我係佢的歌迷!! 佢叫vicky! 我好喜歡聽佢唱歌gar!
今日是五月第二個星期天,即母親節,這個母親節比我的感受very deep。可能我的媽咪開始大la! 自己的責任感也強左!所以我好珍惜與她的每個時刻!!
今日listsning 易到死ar! 我有d懷疑自己係唔係考syl A ar!!! 不過到好gar! 起碼一定pass 先la!!
嘩嘩!wa!! 我考會考ar! 我覺得有點 ,因為我都算一個大專生,如果我fail 左,我會唔會有點 !不過今次真係好容易!! 我相信我一定pass!!