Today, my friend and i hiking on MA ON SHAN 山,我地由馬鞍山到沙田ar,行程大約五小時左右,我們走到身心都累了。 其後我到太子會windy,再出旺角nokia維修手機,只係等了一小時我就拿到手機,我好滿意這項服務。 這首詩給琳琳: 我欲乘舟在湖中, 愛侶輕躺我懷中, 邱壑藍天萬奇峰, 蔚問愛侶是何從? 琳宮仙女玉湖洞, 一聲雷響鼓晨鐘, 世俗夢境誰是真? 每行第一個字代表我對她的心意。
今日我到西貢做訪問,可惜,我一份都做唔到ar!但我做完可以同琳琳豬食糖水,這樣都是人生一大樂事。西貢之行本是一場樂事,但琳琳的雙子座性格真今我摸不著頭腦!ha....ha......
今日24日,我下午一開始就做訪問,我訪問了兩家,兩家人都比我一個趣味,第一位是中大畢業生(其實只是一位婆婆),她教授我兩個人生觀,人生最好重要是活得充實,另外是人要活到老學到老,這位婆婆雖然已90幾years old,但不時有講有笑,講英文和國語竟非常流利,我真不及她! 另一家,這就剛剛相反,只有一個字形容"懶"
今日真係好多事ar!首先,我一點就出去返工la。不過,不太如意,其後,我比琳琳拉去旺角食下午飯,我們去朗豪坊的味千拉麵,之後,我又返工la!我就遇到不少的奇事,我剛做完訪問後,走去第二家,當我快要走出簷下之際,一刻間有一黑影從眼前而過,其後聽到pin pan一聲,玻璃碎片滿地,真驚嚇!next,我又到一家做訪問,這次我遇到一個政治婆婆,她一被問到政治的時候,她不停地講自己的論點,連珠炮發,令我的訪中止了幾分鐘! 今日真係發生好多事ar!唔知聽日點la!
今日都是一個紀念日,是我愛你日wo,琳琳豬話ka。今日為了我細佬考好A-level去沙田買了幾本past paper給佢做。 在買書過程中,我同琳琳去左KFC食,我地叫了一個下午茶同一個北京雞卷,佢唔喜歡食皮,我就幫佢去皮,第一隻去完,不過掉落地上,第二去皮又去肉,真..........不只這樣,我食corn時,唔小心掉了一粒落佢的葡達,導致佢冇野好食。