| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 10 月 11 日 星期六  |
| 2008-10-11 |
分類: |
昨天,是英文測驗,好緊張
有d我識,有d就答案唔知是否正確
幾堂後,阿sir拿改左既測驗上來
但沒有派
但我偷看到我有37分
比起中二果陣既幾分,已經好有進步
到左晚上,我阿爺,落左去茶樓食飯
好多親戚
阿爺給我一杯酒
叫我學下飲酒
結果我就飲了(很冰涼,但有少少苦
|
2008 年 10 月 9 日 星期四  |
| 2008-10-09 |
分類: |
今天,都是很普通的一日
上中史堂,我覺得中史老師教得好好,尤其是馬士英,更是深入我的腦中
英文老師(班主任)都唔錯,肯為學生出咁多力,係咁印工作紙,同埋係咁同學生補課
明天就要英文測驗,好緊張,唯有努力溫書吧
希望成積不要太差吧
|
2008 年 10 月 8 日 星期三  |
| 2008-10-08 |
分類: |
今天如常上學
9:30am就到禮堂睇話劇,莎士比亞的作品『馴悍記』
估唔到d演員都幾搞笑,果然是喜劇
只聽見前面那些人的大笑聲 (都唔洗笑得咁大聲啦
之後上生物堂勁無奈
根本是一個亂局
要和不同波長的人上課,真的很悶
跟英的做法一樣,自閉(囧 |
2008 年 10 月 7 日 星期二  |
| megabox遊記 |
分類: |
今天去左megabox
首先去左睇傢俬

紅色夠搶眼

黑白色既房都唔錯
之後就去左百樂門飲茶

呢個係灌湯小龍飽,一咬落去,湯就有如洪水氾濫地流出來 (整到我件衣服濕了

呢個就係百樂門既招牌奶黃飽 (順手影埋

酥皮奶蛋達 (對我來說就太甜了,但係我細佬就食左好多

呢間就係百樂門 (可考慮去百樂門團聚嗎?可能會好貴

家燕姐都去過百樂門 (唔通就係因為家燕姐令到百樂門生意興隆@@

去到一間大型電器舖發現一部大型高達

這個是tvbuddy的大哥嗎@@
報告完畢
|
2008 年 10 月 6 日 星期一  |
| 2008-10-06 |
分類: |
唉,本來今天是旅行,但是因為上星期五宣佈因天氣不穩定
就改為10月17日(下星期五)才旅行(唉
迷之音)但今天沒有下雨= =
但是校長就說)旅行的地方可能會下雨,同埋泥土濕滑
10月17日才可以去旅行(唉
希望快點到10月17日吧
唉唉
やれやれ
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|