waiikeung
暱稱: badman
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-03-11
聖誕祟拜+singing con...
2008-12-17
基孝08-09年度歌唱比賽...
Pick-Up Voice Vol.13...
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
WebShare相簿
茅原実里blog
茅原実里討論區
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 8732
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 11 日  星期六   晴天


2008-10-11 分類:

昨天,是英文測驗,好緊張

有d我識,有d就答案唔知是否正確

幾堂後,阿sir拿改左既測驗上來

但沒有派

但我偷看到我有37分

比起中二果陣既幾分,已經好有進步

 

到左晚上,我阿爺,落左去茶樓食飯

好多親戚

阿爺給我一杯酒

叫我學下飲酒

結果我就飲了(很冰涼,但有少少苦



2008 年 10 月 9 日  星期四   晴天


2008-10-09 分類:

今天,都是很普通的一日

上中史堂,我覺得中史老師教得好好,尤其是馬士英,更是深入我的腦中

英文老師(班主任)都唔錯,肯為學生出咁多力,係咁印工作紙,同埋係咁同學生補課

明天就要英文測驗,好緊張,唯有努力溫書吧

希望成積不要太差吧

 



2008 年 10 月 8 日  星期三   晴天


2008-10-08 分類:

今天如常上學

9:30am就到禮堂睇話劇,莎士比亞的作品『馴悍記』

估唔到d演員都幾搞笑,果然是喜劇

只聽見前面那些人的大笑聲 (都唔洗笑得咁大聲啦

之後上生物堂勁無奈

根本是一個亂局

要和不同波長的人上課,真的很悶

跟英的做法一樣,自閉(囧



2008 年 10 月 7 日  星期二   晴天


megabox遊記 分類:

今天去左megabox

首先去左睇傢俬

紅色夠搶眼

黑白色既房都唔錯

 

 

之後就去左百樂門飲茶

呢個係灌湯小龍飽,一咬落去,湯就有如洪水氾濫地流出來  (整到我件衣服濕了

呢個就係百樂門既招牌奶黃飽 (順手影埋

酥皮奶蛋達 (對我來說就太甜了,但係我細佬就食左好多

呢間就係百樂門 (可考慮去百樂門團聚嗎?可能會好貴

家燕姐都去過百樂門 (唔通就係因為家燕姐令到百樂門生意興隆@@

去到一間大型電器舖發現一部大型高達

這個是tvbuddy的大哥嗎@@

報告完畢

 

 

 

 

 

 



2008 年 10 月 6 日  星期一   晴天


2008-10-06 分類:

唉,本來今天是旅行,但是因為上星期五宣佈因天氣不穩定

就改為10月17日(下星期五)才旅行(唉

迷之音)但今天沒有下雨= =

但是校長就說)旅行的地方可能會下雨,同埋泥土濕滑

10月17日才可以去旅行(唉

希望快點到10月17日吧

唉唉

やれやれ