尋日去大圍踩單車 買左個咪錶 加上每日煲Jubeat. 搞到經濟出現嚴重問題 聽日仲要同人交收180蚊入場證+Guitar pick. 雖然系平,但1蚊都冇...點嘔得出黎.?? 慘了...5月15日之前都吾會有改善-"- 6月26日之後先會復甦~.~ YUI呢2個月黎2次HK..我就洗左1千蚊.
尋晚新城市廣場大電視見到YUI - To mother MV♥ 今日去左青衣城問入場證 得返120張sad. 原來要買滿500蚊... 好彩家姐後日去買鞋...希望120張證吾好咁快換哂-.-"