5:30am到青衣城...閘都未開
6am排隊...第1 : )
8am先有3個女仔黎左...悶到即刻就系咁傾計xd
大家都好nice...傾1句就熟左
愈來愈多人...傾下傾下就過左8粒鐘...
2pm入場,,我地1齊企第1排^^
haha...yanki企凳都同我1樣高...如果d人咁都嘈佢既話我1定出聲- -"
YUI唱2首歌...好快就完左啦...影得54張

影埋大合照返家了...已經5:30pm
'開心'既時光過得真系快...
6pm同家姐,阿文出發去紅館;D
到GEMGEM啦!
巴士上知道左d野勁hurt;'(
1生人第6次sad到呢種感覺
到左食麥記...然後就入場
愈黎愈high^^.

但都有吾少催淚位...特別系GEM婆婆果段
之前應承左親身黎香港支持佢...但2個月前不幸因癌病離開了...
全場都感觸落黎...好多人叫加油^^
GEMGEM live比以前再勁左好多...雖然冇海豚音
但真系超正超正...我好鐘意塞納河!
但因為太攰既關系...接近尾聲時我已經半睡狀態...
完場...有d吾捨得...返家了
下1場又要等年幾...
|