11am去深水步搵飛...再1齊去沙田搵權
去左宜家傢私食
雖然平,但忍吾到口丫...
買左超多野食
我系第1次塞吾落d野食.

食完又去打機
估吾到仲要比人check身分證~.~
然後坐麥記...而家發覺自己好中意坐麥記;P
權要返去造節
同飛去油麻地去佢間鋪
原來巴士好快到^^
又拎我黎玩化妝...
我賭輸左好多野~.~
ipad練Jubeat...
走了...MTR返深水步...仲要搭左相反方向hahaha
佢回家既路真系8分恐怖...晚上1個人走1定會提心吊膽...
出返西九搭車...仲要追車
又熱又累- -
沖完涼好舒服...但是也不行了...要去睡^^"
|